Pagina 2 van 3
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 12:09
door bulcky
Zijn ook al kleine wieltjes op race klaar die machine.
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 13:26
door pitbullterrier
Ik blijf gewoon lekker bij de nieuwe
YFZ !!!!
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 17:21
door R rider
ze zetten er zelfs 18" achterwielen op zodat het lijkt dat hij beter trekt dan een yfz of trx
Mooie quad man !
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 20:03
door yahmmy the one
die is echt af!
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 21:35
door Capitol
heb er ook effe mee gereden en het is better dan de yamaha
is echt een super quadje better da de yamaha en honda standaard
@ yamaha king
Wat vond je het grootste verschil in vergelijking met de Yamaha en de Honda? (motor, wegligging, . ?)
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 21:46
door Lunatic
vette quad
Geplaatst: zo 12 mar, 2006 21:50
door yamaha king
standaard lopen ze alle 3 denk ik even hard
de standaard demper houwd heel veel tegen aan vermogen
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 09:05
door No Limit W-tec
Schijnt dat achterassen idd niet bijster sterk zijn.
Je kan wegligging standaard LTR niet vergelijken met standaard Yamaha en Honda die veel minder breed staat. Suzuki heeft hopelijk aanzet gegeven om standaard op breedte 127 cm (50") te gaan leveren. Hopelijk volgen andere merken ook met hun nieuwe modellen, zodat niet iedereen direct op kosten gejaagd wordt om te verbreden.
Een goede raad aan mensen die op baan gaan rijden : monteer direct 20" banden zoniet gaat motor gegarandeerd in soep draaien. Gaat veel te veel toeren maken.
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 09:56
door peet #77
Ja inderdaad hij maakt zeer veel toeren op straat als je veel op straat rijdt zet er meteen andere banden op
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 19:31
door Frank MB
Een tandwieltje groter voor zal ook wel gaan denk ik, en dat is veel goedkoper.
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:21
door speedyke80
zeker niet mis die suzuki, ben benieuwd wie er eerst mee op de cross komt.
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:35
door wally
i like suzuki. :honger
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:46
door keesie
Frank MB schreef:Een tandwieltje groter voor zal ook wel gaan denk ik, en dat is veel goedkoper.
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 22:54
door ~JoAcHiM~
De aftermarket a-armen en assen zullen zeker breder zijn. Hij meet nu pas 120 cm standaard breedte.
Geplaatst: ma 13 mar, 2006 23:24
door Ralph
Meestal zit je met een brede as rond de 128 a 130, dus daar zijn nog wel wat cm's bij te snoepen