Frank MB schreef:Waar praten jullie over met een zuigertje, in mijn solo moest dat ding echt om de 20 uur eruit, en dan was die helemaal op, getunede solo's moeten om de 10 uur of 3 wedstrijden een nieuw pistoneke. Dit is wel 2 takt maar viertakten bij solo's worden ook vaak de zuiger vervangen ik vind dat als je 50 uur ermee kan rijden nog heel veel.
Pure crossmachines vragen nu eenmaal meer onderhoud en al helemaal als je gaat tunen. Als je dat niet goed vind koop dan niet zo'n machine is mijn mening.
@ bulcky: dit is even algemeen omdat er al veel zuigertopics zijn en dit er even uit moest
piston yamaha 450 06
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Met sommige blasters zaten wij aan 10 uur. Dat is pas vervangen
Op de crossbaan is heel anders rijden, dat is vol gas aankomen, snel terugtrappen van de pook, vol in de remmen en daarna weer voor door de bocht heen stuiteren. Op het circuit moet je hard, op de weg niet, en kan je terugschakelen en remmen wanneer je wilt.
Op de crossbaan is heel anders rijden, dat is vol gas aankomen, snel terugtrappen van de pook, vol in de remmen en daarna weer voor door de bocht heen stuiteren. Op het circuit moet je hard, op de weg niet, en kan je terugschakelen en remmen wanneer je wilt.
-
blach/white
- Quadfanaat

-
doubletracing
- Quadracer