Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 14 mar, 2006 10:59
door LIMP46
Frank MB schreef:Waar praten jullie over met een zuigertje, in mijn solo moest dat ding echt om de 20 uur eruit, en dan was die helemaal op, getunede solo's moeten om de 10 uur of 3 wedstrijden een nieuw pistoneke. Dit is wel 2 takt maar viertakten bij solo's worden ook vaak de zuiger vervangen ik vind dat als je 50 uur ermee kan rijden nog heel veel.
Pure crossmachines vragen nu eenmaal meer onderhoud en al helemaal als je gaat tunen. Als je dat niet goed vind koop dan niet zo'n machine is mijn mening.
@ bulcky: dit is even algemeen omdat er al veel zuigertopics zijn en dit er even uit moest


Geplaatst: di 14 mar, 2006 12:41
door Vyrena
Met sommige blasters zaten wij aan 10 uur. Dat is pas vervangen
Op de crossbaan is heel anders rijden, dat is vol gas aankomen, snel terugtrappen van de pook, vol in de remmen en daarna weer voor door de bocht heen stuiteren. Op het circuit moet je hard, op de weg niet, en kan je terugschakelen en remmen wanneer je wilt.
Geplaatst: di 14 mar, 2006 16:47
door blach/white
Ik heb niet gezegd dat het hetzelfde is als op de crossbaan.
Op de crossbaan bepaal je ook zelf je schakelpunten.
( voor of in de bocht ) dit is op de weg hetzelfde.
Het is inderdaad wel zo, dat je op de weg niet vol hoeft te gaan, zoals op de crossbaan.
Maarja iedereen rijd op zijn eigen manier.
Geplaatst: di 14 mar, 2006 17:53
door doubletracing
ik heb al crossen meegedaan met 15/36.is perfect te doen ,vooral als er wat rechte stukken inzitten.