rokers

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

rook je?

ja
86
30%
nee
202
70%

Totaal aantal stemmen: 288

stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

me neither, kost veel te veel geld (enne ben ni van onze noorderburen :tongduim: )
--HoNdA 400--
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

k zie er het nut niet van in , zijn betere manieren om mooi lichaam te hebbe en conditie word en waardeloos van , en kost ook te veel geld
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Bericht door speedfreak »

Dikke zotte die roken. ze betalen om hun (en andere) te vergiftigen. EN daar geven die geld aan? :verymad: Vind die tv spots zalig op de vlaamse tv. Wees lief voor de rokers. ze leven al zo kort. Ge kent ze wel. Heb niks tege rokers als ze maar buite gaan me hun kanker stokken. Vind dat de regering goed bezig is met het verbieden van roken op de werkvloer. Nu nog een volledig rookverbod se. :applaus: en dan is het goed.

Raar nu is kanker ook al niet meer toegelaten? is een ziekte die meer opkomt. :chagarijn: spijtig genoeg.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

och, wat zijn we verdraagzaam zeg :o
Jaag je niet op, dat nog eens slecht uitdraaie
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Jaag me niet op ivoman. Zeg gewoon men gedacht. Niet kwaad bedoeld op iemand. Het is zo, snap dat gewoon niet dat mensen zo dom kunnen zijn. Een geluk dat ik nooit gerookt heb. of ik zat hier nu niet meer. Als je een serieuse ziekte hebt en je bent roker. :| dan zijn uw slaag kansen miniem. Dat is wat ik er van vind.
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

speedfreak schreef: Vind dat de regering goed bezig is met het verbieden van roken op de werkvloer. Nu nog een volledig rookverbod se. :applaus: en dan is het goed.
.
tuurlijk, roken gaan ze verbieden en cannabis gaan ze toelaten, goe bezig idd :muur:
Erasmus all the way!
speedfreak
Quadrider
Quadrider

nee das waar. daar moete ze zeker iets aan doen. cannabis is altijd een opstapje. na ne tijd wilde ne nog grotere kick. dus gade naar iets zwaarder. Loopt altijd slecht af, zo genoeg maten gekend waar het slecht mee is afgelopen. :| Der zijn zoveel dingen die stinken in deze wereld. zal wel allemaal nooit opgelost geraken.
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

wantjes #9 schreef:
speedfreak schreef: Vind dat de regering goed bezig is met het verbieden van roken op de werkvloer. Nu nog een volledig rookverbod se. :applaus: en dan is het goed.
.
tuurlijk, roken gaan ze verbieden en cannabis gaan ze toelaten, goe bezig idd :muur:
allemaal de schuld van "de groen!" :x
Pure adrenaline attached with a license plate !
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

tis zo klaar als pompwater, nu is het verboden en het wordt gebruikt, dus ze hebben er niks op. Als ze het legaal maken--->takskes op en kassa spijsen. $$$ :applaus: goei regering jong hoho :?
en dan maar kabassen op de rokers dat het hun veel geld kost, pffffff laat mij niet lachen :bier:
Erasmus all the way!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Rokers zouden ze allemaal samen in een klein hokje moeten stoppen.
Dan heeft niemand er last van :idea:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Waarom gaat het eigenlijk sinds dat Ivo zijn foto postte in het Cafe met een peukie op over roken? Ik weet wel dat iedereen voor zichzelf denkt wat het beste is, maar het viel gewoon op.
In het ziekenhuis was lache, allemaal mensen in zo`n electrische rolstoel en met infuus in een klein hokkie aan het paffen. Zag er leip uit!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

nein noppe hoe kunt ge uw geld nu aan een stel stinkstokken geven als ge een mooie quad hebt gewoon daar toch uw geld in steken hebt er allessinds meer fun mee en geniet van :crosser: :crossercool: :knikduim:
raptor 660 power
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

Ralph schreef:Kost me teveel geld :p
juist kan je beter aan je quad uitgeven :knikduim:
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

ik rook nie :rollknik:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
ann1ka
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door ann1ka »

ik oowk nie :)
kost me te veel geld
Plaats reactie