![Duimende Razz :tongduim:](./images/smilies/icon_tong_duim.gif)
rokers
-
- Quadracer
k zie er het nut niet van in , zijn betere manieren om mooi lichaam te hebbe en conditie word en waardeloos van , en kost ook te veel geld
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
Dikke zotte die roken. ze betalen om hun (en andere) te vergiftigen. EN daar geven die geld aan?
Vind die tv spots zalig op de vlaamse tv. Wees lief voor de rokers. ze leven al zo kort. Ge kent ze wel. Heb niks tege rokers als ze maar buite gaan me hun kanker stokken. Vind dat de regering goed bezig is met het verbieden van roken op de werkvloer. Nu nog een volledig rookverbod se.
en dan is het goed.
Raar nu is kanker ook al niet meer toegelaten? is een ziekte die meer opkomt.
spijtig genoeg.
![Very Mad :verymad:](./images/smilies/icon_hamer.gif)
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
Raar nu is kanker ook al niet meer toegelaten? is een ziekte die meer opkomt.
![Chagarijnig :chagarijn:](./images/smilies/icon_chagarijn.gif)
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrider
Jaag me niet op ivoman. Zeg gewoon men gedacht. Niet kwaad bedoeld op iemand. Het is zo, snap dat gewoon niet dat mensen zo dom kunnen zijn. Een geluk dat ik nooit gerookt heb. of ik zat hier nu niet meer. Als je een serieuse ziekte hebt en je bent roker.
dan zijn uw slaag kansen miniem. Dat is wat ik er van vind.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutraal.gif)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
nee das waar. daar moete ze zeker iets aan doen. cannabis is altijd een opstapje. na ne tijd wilde ne nog grotere kick. dus gade naar iets zwaarder. Loopt altijd slecht af, zo genoeg maten gekend waar het slecht mee is afgelopen.
Der zijn zoveel dingen die stinken in deze wereld. zal wel allemaal nooit opgelost geraken.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutraal.gif)
allemaal de schuld van "de groen!"wantjes #9 schreef:tuurlijk, roken gaan ze verbieden en cannabis gaan ze toelaten, goe bezig iddspeedfreak schreef: Vind dat de regering goed bezig is met het verbieden van roken op de werkvloer. Nu nog een volledig rookverbod se.en dan is het goed.
.
![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Waarom gaat het eigenlijk sinds dat Ivo zijn foto postte in het Cafe met een peukie op over roken? Ik weet wel dat iedereen voor zichzelf denkt wat het beste is, maar het viel gewoon op.
In het ziekenhuis was lache, allemaal mensen in zo`n electrische rolstoel en met infuus in een klein hokkie aan het paffen. Zag er leip uit!
In het ziekenhuis was lache, allemaal mensen in zo`n electrische rolstoel en met infuus in een klein hokkie aan het paffen. Zag er leip uit!
-
- Quadracer
juist kan je beter aan je quad uitgevenRalph schreef:Kost me teveel geld
![Duimend Knikken :knikduim:](./images/smilies/icon_knik_goed.gif)
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
ik rook nie ![Roll Knik :rollknik:](./images/smilies/icon_knik_roll.gif)
![Roll Knik :rollknik:](./images/smilies/icon_knik_roll.gif)
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208