joachim leg eens de suzuki en de honda uit wat verschil enzo ik wil ze allebeiBlaster-boy schreef:hierover zou joachim denk'k het beste kunne oordelen , heeft beide getest of zien rijden
Honda TRX450 OF Suzuki LT-R450
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Banshee-Boy schreef:joachim leg eens de suzuki en de honda uit wat verschil enzo ik wil ze allebeiBlaster-boy schreef:hierover zou joachim denk'k het beste kunne oordelen , heeft beide getest of zien rijden
M'n broer is momenteel niet thuis, als hij thuiskomt, dit weekend, zal ik hem zo gauw mogelijk inlichten, en naar dit topic sturen
Groetjes, RoBiN
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
kheb vandaag pracht TRX gezien, hij heeft beetje mijn hartje gestolen (trx van The witten, Quadclub van oustide)
maar dan de de suzuki... , het is eens iets totaal anders, iets nieuws, staat al redelijk cross klaar en ziet er ook niet slecht uit!
kdenk wel dat het een goede quad is, en dat hij qua prestaties wel gelijk zal opgaan met de TRX dusja, je zal eens testritje moeten doen denk ik en dan op je gevoel afgaan.
welke van de 2 je ook kiest, je zal er geen spijt van hebben
greetz
maar dan de de suzuki... , het is eens iets totaal anders, iets nieuws, staat al redelijk cross klaar en ziet er ook niet slecht uit!
kdenk wel dat het een goede quad is, en dat hij qua prestaties wel gelijk zal opgaan met de TRX dusja, je zal eens testritje moeten doen denk ik en dan op je gevoel afgaan.
welke van de 2 je ook kiest, je zal er geen spijt van hebben
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
ik heb de indruk dat iedereen gewoon zijn mening geeft over het uiterlijke tussen de 2. het gaat hier niet over het mooiste bij de meeste maar het gaat over de prestatie's en de degelijkheid tussen de 2. ik denk dat er hier op het forum nog geen 10 zijn die al op een ltr hebben gereden. beste is dat je zelf test en dan zelf bepaalt wat goed is.
ik ben ervan overtuigt dat suzuki niet slecht is, zeker omdat ze 2 voorgangers heeft (yfz, trx) waar suzuki kon van afkijken en de zwakke punten van die 2 merken kon vermijden.
mijn voorkeur gaat uit naar de suzuki omdat ik ben overtuigd dat deze goed gaat presteren. suzuki bouwt geen rommel (met alle respect voor honda).
als je zekerheid wil: honda
als je een uitdaging wil: suzuki
persoonlijk vind ik de suzuki mooiste tussen de 2 en honda heeft al iedereen
ik ben ervan overtuigt dat suzuki niet slecht is, zeker omdat ze 2 voorgangers heeft (yfz, trx) waar suzuki kon van afkijken en de zwakke punten van die 2 merken kon vermijden.
mijn voorkeur gaat uit naar de suzuki omdat ik ben overtuigd dat deze goed gaat presteren. suzuki bouwt geen rommel (met alle respect voor honda).
als je zekerheid wil: honda
als je een uitdaging wil: suzuki
persoonlijk vind ik de suzuki mooiste tussen de 2 en honda heeft al iedereen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
daarom staat de yfz er ook niet tussen hé Maar ik geef hans hier wel gelijk, rijd eens met ze alle 2 en wat gij vind dat het lekkerste rijd moet je nemen, de kwaliteit van bijde quads zal weinig of niks uiteen lopen.Ralph schreef:Honda heeft iedereen al YFZ450, dat heeft iederaan al.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Als je van plan bent niet te veel te veranderen ga je best voor de suzuki omdat zijn wegligging veel beter is standaard. Indien het eerste wat je doet verbreden is, dan doet dit er niet veel toe want dan komen hun wegliggingen gelijk.
In verband met het vermogen zal dat bijna niks schelen.
Nu moeten we nog eens testen wat een uitlaat en powercommander doet op een suzuki want hij klinkt ingehouden en blaast echt door z'n uitlaat. Misschien krijgen we daarvan een mooi resultaat...
Veringen zijn van alle twee regelbaar.
Allebei geen achteruit. Ze zitten allebei lekker op een zacht zadel en je hebt niet direct het gevoel dat de voetsteunen naar beneden moeten (voor mij niet zo belangrijk wat ik ben toch gene grote)
Beste is gewoon met allebei gaan rijden zoals al gezegd... en vergelijken
In verband met het vermogen zal dat bijna niks schelen.
Nu moeten we nog eens testen wat een uitlaat en powercommander doet op een suzuki want hij klinkt ingehouden en blaast echt door z'n uitlaat. Misschien krijgen we daarvan een mooi resultaat...
Veringen zijn van alle twee regelbaar.
Allebei geen achteruit. Ze zitten allebei lekker op een zacht zadel en je hebt niet direct het gevoel dat de voetsteunen naar beneden moeten (voor mij niet zo belangrijk wat ik ben toch gene grote)
Beste is gewoon met allebei gaan rijden zoals al gezegd... en vergelijken
KFX540
Mijn keuze was al gemaakt LTR-450 komt binnen een dikke week binnen.
Waarom mijn keuze voor de LTR-450 (ondanks in vroeger een honda fan was)
- staat standaard lekker breed
- heeft EFI aanboord , tunen via laptop (we leven toch in 2006 )
- Suzuki heeft de ervaring met EFI van uit wegmoto's en de kingquad
- de looks
- Ik zal als eerste in de buurt met een LTR-450 rijden
Waarom mijn keuze voor de LTR-450 (ondanks in vroeger een honda fan was)
- staat standaard lekker breed
- heeft EFI aanboord , tunen via laptop (we leven toch in 2006 )
- Suzuki heeft de ervaring met EFI van uit wegmoto's en de kingquad
- de looks
- Ik zal als eerste in de buurt met een LTR-450 rijden
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team