Pagina 2 van 6

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 12:13
door No Limit W-tec
Nog wat mods aan het lijstje toevoegen :

- Beringer radiaal rempomp 14mm (goudkleurig)
Afbeelding
- Beringer koppelingshendel (goudkleurig)
- Urenteller
Afbeelding
- Electrische startkit
- Trailtecht stator + vliegwiel met omvorming van AC naar DC voor Xenon lichten

Van KTM Sommer :
- zwaardere case saver
Afbeelding
- FCR41 luchtschroef
Afbeelding
- olie temperatuur meter die in plaats van oliedop komt
Afbeelding
- grotere waterpomp
Afbeelding
- sport kabelboom EXC (overbodige kabels verwijderd)
- extra olie koeler
Afbeelding
- power blade
Afbeelding

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 12:14
door Dutje#82
dat ding zal vliegen :punk: wnr begin je aan het projectje ? heb je het kader al ?


grtzz

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 12:25
door No Limit W-tec
Kader gaat vandaag binnen voor metaliseren en poederlakken, eind volgende week naar W-tec waar alles geassembleerd wordt (deze keer niet zelf meer sleutelen :dag: ). 21 april moet quad binnen bij Doma voor het ontwikkelen van uitlaat die slechts 94dB mag doen (voor PDV).

Zou graag nog titanium springs op de Technoflex vering steken omdat dat mooi past bij de kleuren van de quad maar eerst testen met gewone zodat we niet verkeerd bestellen...

Afbeelding

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 12:37
door Dutje#82
zal redelijk vlot gaan.. nieuwe montage punten en omdat ze veel plaats hebben kunnen ze hem nog groter maken.. dus zal'm wat meer dempen... nuja :knikduim: we zien het hier wel verschijnen zeker ?


grtzz

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 17:37
door SlOoT
Die W-tec gaat echt de BOM worden ! :crosser: :mrgreen: :mrgreen:

Zo'n olie temp meter is trouwens ook heel handig, ik heb ook zo een van RR.

Zijn die dingen op de 1e foto voorrem hendels/pompen ? Zien er wel appart uit. :mrgreen:

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 17:50
door No Limit W-tec
SlOoT schreef:Zijn die dingen op de 1e foto voorrem hendels/pompen ? Zien er wel appart uit. :mrgreen:
Zijn idd rempompen, radiaal model, met extern reservoir jammer genoeg, enkel 12 mm bestaat met geïntegreerd reservoir en die zijn te klein voor 2x4 pistons op de W-tec.

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 18:38
door No Limit W-tec

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 19:13
door Vincenzo
die velgen man ZALIGGGGGGGGGG

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 19:19
door Kortvrint
Da gaat een BOM worden man :crossercool: :rock: :duivel3:

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 20:09
door speedyke80
hallo Nikolas,
cross je nog met de intrax vering of staan die alleen op je yamaha?
groeten,

Geplaatst: vr 31 mar, 2006 20:29
door No Limit W-tec
speedyke80 schreef:hallo Nikolas,
cross je nog met de intrax vering of staan die alleen op je yamaha?
groeten,
Intrax staat enkel op de YFZ

Geplaatst: do 06 apr, 2006 08:46
door No Limit W-tec
Vanavond chassis gaan ophalen bij poederlakkerij en nieuwe lading foto's dus !

Morgen quad binnen bij W-tec om af te bouwen, eind volgende week klaar
Vervolgens naar Technoflex voor de vering (Bart gaat dit vlug fiksen hoop ik :wink: :knikduim: )
Dan motor wat inrijden en naar Doma voor nieuw type uitlaat dat we willen testen met max 94 dB

Geplaatst: do 06 apr, 2006 09:00
door Frank MB
Geinig brommertje

Geplaatst: do 06 apr, 2006 18:39
door coen
No Limit YFZ schreef:Vanavond chassis gaan ophalen bij poederlakkerij en nieuwe lading foto's dus !

Morgen quad binnen bij W-tec om af te bouwen, eind volgende week klaar
Vervolgens naar Technoflex voor de vering (Bart gaat dit vlug fiksen hoop ik :wink: :knikduim: )
Dan motor wat inrijden en naar Doma voor nieuw type uitlaat dat we willen testen met max 94 dB
vraagje wat kost zoon w-tec met een 560 smr blok off met 630 husaberg

Geplaatst: do 06 apr, 2006 21:08
door No Limit W-tec
1000 € meer dan met 525 EXC