Pagina 2 van 4
Geplaatst: di 18 apr, 2006 07:39
door Hanzie
heb je geen foto waar hanzie aan de kant staat
wtec gaat idd goed, lambrichts zelf niet maar vanroy kan er goed mee overweg.
heb de wtec eens tegoei van dichtbij gezien en is eigenlijk toch maar een raar klein quadje tov bv een honda 450
wel mooi natuurlijk en efficiënt!
Geplaatst: di 18 apr, 2006 07:41
door Teunie
Honda doet het ook goed in de VBM
Geplaatst: di 18 apr, 2006 07:47
door Hanzie
ja idd, yamaha ook he tom
niemand een foto van onze tuumke? ofwel met z'n quad of met z'n jeep haha
Geplaatst: di 18 apr, 2006 08:47
door tuumke
Jawel, dat was weer mooi zondag
Mooi verslagje Hanzie
, gij moet journalist worden.
Geplaatst: di 18 apr, 2006 09:38
door Hanzie
blach/white schreef:Jammer Hanzie van het warmte probleem, maar je hebt wel een super mooie yfz. ( heb je ook een andere cdi ? ik zag denk ik een schakelaar op het stuur , rechts)
Het was inderdaad een super modderboel zondag. Zaterdag was het nog goed te doen. Wel een mooie wedstrijd. Ik ben diegene, die aan jou vroeg, hoe laat jullie weer moesten rijden.
( jij was je quad aan het afspuiten, en ik stond daar met mijn kleine)
Jullie quads stonden bij een grote oplegger.( stonden een paar mooie tussen )
( heb nog een mooie bril gekocht een rip 'n roll )
ooh was jij dat
had je effe moeten zeggen
ja idd echt jammer, baal er nog van
quad loopt super, vering is geweldig en ik ben goed in vorm en dan dat... had er veel meer van verwacht dan dit... maarja volgende keer beter zeker.
nee is standaard cdi maar hebben er wel eentje op geprobeert voor te ontwikkelen voor yfz 2006. ik heb enkel doma en twin air filter. loopt hard genoeg zo
Geplaatst: di 18 apr, 2006 11:27
door steve
en dan niks om te testen.triest zeg
Geplaatst: di 18 apr, 2006 12:49
door No Limit W-tec
steve schreef:
en dan niks om te testen.triest zeg
Weet het Steve, is echt triest, heb zelf geen W-tec meer om op te rijden, heb terug op mijn yfz moeten rijden op MCLB. Bij W-tec dacht men dat met het begin van het crossseizoen ze wat ademruimte zouden krijgen, maar stopt maar niet. Normaal is het voorzien dat men deze zomer quads op stock gaat beginnen assembleren maar als verkoop zo blijft lopen lukt dat ook weer niet. Is nog altijd beter dan wachttijd die er (vroeger) was voor een VLS.
Het voorbeeld van Michael Van Roy is nogmaals het bewijs dat de W-tec toch vrij sterk is en de resultaten er niet alleen komen van de beste piloten. Michael haalde vorig jaar met zijn toch wel vrij ver getunede YFZ toch heel wat minder binnen dan nu op de W-tec.
Geplaatst: di 18 apr, 2006 14:27
door Gast
@ No Limit: Wat wil je nu eigenlijk zeggen.. dat iedere iets minder ervaren rijder wel zou kunnen winnen met een w-tec? Dat wil ik toch eerst zien.. Ik vond het toch knap gereden van Vanroy.
Geplaatst: di 18 apr, 2006 15:08
door No Limit W-tec
Weet niet hoe het komt dat je als gast kan reageren, maar even mijn toelichting.
Een tijdje geleden werd gesuggereerd dat W-tec alleen maar goede resultaten behaalde door het aantrekken van toppiloten. Ik denk dat met Michael bewezen is dat een piloot zeker progressie kan halen uit het rijden op W-tec tov bvb YFZ.
Winnen doe je niet door W-tec te kopen, dat zou al te simpel zijn, maar W-tec kan wel een deeltje van de schakel zijn die kan leiden tot een overwinning : talent, ervaring, conditie, taktiek,...
Om simpel te zeggen : doordat ik nu op W-tec ga rijden ga ik niet plots gaan winnen, daarvoor heb ik niet genoeg talent
Geplaatst: di 18 apr, 2006 15:39
door wippermx5
Ik zeg altijd: "ken je quad" of het nu een yfz is of een w-tec of een
honda.
Het is de piloot die het hem doet samen met de quad waar hij
zich t'beste op voelt.
Laat die onderlinge strijd toch achterwege.
Ik heb zelf meegereden in Bree bij de dagvergunningen, en had dus
tijd om de andere reeks te zien.
Van Roy heeft prima gepresteerd daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar als Laan met zijn Kramikel weer geen vodden had gekregen
had hij de 1ste reeks nooit gewonnen.
De tweede reeks echter schoot hij als een raket uit de start en reed
zijn achtervolgers al snel op een paar honderd meter.
Ik rij samen met mijne maat allebei nog op een originele yfz, in de
reeks dagvergunningen waren we 2de en derde.
De verbouwingen vergemakkelijken volgens mij enkel het rijden
maar als je zo al niks presteert dan ga je met vering en verbreden
of met een w-tec geen wonderen verrichten hoor.
Dus volgens mij is't vooralsnog de piloot.
No limit yfz, blij te horen dat de zaken goed gaan, de groeten aan
Jan, hopelijk zien we hem dit jaar nog eens in Lille verschijnen.
Grts Flyingquad 27
Geplaatst: di 18 apr, 2006 17:01
door Tutske*911
Ja laan is snel maar zal dit jaar toch flink zen best mogen doen om kampioen te worden.
Vanroy, Lambrechts en Yves boomgarden mag je toch ook niet te snel vergeten want die kunnen ook wel meestrijden voor de 1ste plaats. Dus zal een spannend seizoen worden.
En de w-tec zorgt echt wel voor betere resultaten. Heb zelf van de piloten die op w-tec rijden gehoord dat je langer kan openhouden op de afstopkippen dan met een yfz of... het is ook zo als je mij op een w-tec gaat zetten dat het ni veel verschil gaat maken geef toe dat je zonder lef en talent er ni geraakt maar aan de prestaties van de w-tec kan niet meer getwijfeld worden. ( mijn menig daar over )
Geplaatst: di 18 apr, 2006 19:26
door Pookie
Och ja ik denk dat iedereen zich heel goed geamuseerd heeft.
W-tec of gene w-tec kvind dat mijn lieveke goed gereden heeft.
Geplaatst: di 18 apr, 2006 19:31
door blasterke27
Hanzie schreef:heb je geen foto waar hanzie aan de kant staat
wtec gaat idd goed, lambrichts zelf niet maar vanroy kan er goed mee overweg.
heb de wtec eens tegoei van dichtbij gezien en is eigenlijk toch maar een raar klein quadje tov bv een honda 450
wel mooi natuurlijk en efficiënt!
nee hans dat heb ik niet
de 2de reeks was ik er niet meer anders had ik wel een fototje van je gehad
Geplaatst: di 18 apr, 2006 19:40
door Banshee-Boy
hans wat heb je nu aan ja quad gedaan dat hij niet meer stottert
Geplaatst: di 18 apr, 2006 19:56
door Hanzie
ik heb hem verkocht
neenee grapje.
hij stotterde doordat radiator vol zat en niet voldoende koeling kreeg. radiator is terug zuiver nu en hij loopt weer zoals vroeger. heb nu een rooster gemaakt, normaal moet de radiator niet zo snel vol zitten nu.