Geplaatst: wo 03 mei, 2006 20:34
als je het goed last en nadien goed mooi vlakt houd het goed
Hét quadforum van de Benelux
http://quadforumbenelux.com/
join the club zou ik zeggen. tis het jaar van de gebroken carter helftenDutje#82 schreef:yup,
nuja... door een F*ck skidplate die los gekomen is en tss tandwiel en ketting gedraait is.. heb ik nu een gebarsten carter !
dus;. ketting is dubbel gekropen en los geslagen tegen schakelpookje+ het asje van het schakelpookje..
het asje is zodanig geplooit dat de carter + dichting gebarsten is![]()
zodus wordt een snelle en efeciente manier gezocht om zondag toch voor de punten te kunnen rijden !
me door bert verteld.. je kan het 100 keer hebben en dan pas zoiets tegen komen.. of je kan het direct zitten hebben zoals ik
dus..
eerst dit probleem oplossen.. dan de rest !
grtzz
inderdaad kan ook,maar ze hebben me geleerd steeds 2carterhelften te kopen die van hetzelfde blok komen of 2nieuwe op elkaar te monteren. Omdat carters zich nogal opeen durven trekken en zo wat vervormen bestaat de kans als je een nieuwe en een oude carterhelft monteerd dat je met een lek zit.No Limit YFZ schreef:Of oude carter op reserve houden als die hersteld is.
Yamaha is altijd L+R carterhelft samen, bij Honda kun je ze apart krijgen.Robby schreef:inderdaad kan ook,maar ze hebben me geleerd steeds 2carterhelften te kopen die van hetzelfde blok komen of 2nieuwe op elkaar te monteren. Omdat carters zich nogal opeen durven trekken en zo wat vervormen bestaat de kans als je een nieuwe en een oude carterhelft monteerd dat je met een lek zit.No Limit YFZ schreef:Of oude carter op reserve houden als die hersteld is.
greetz
Zou mij verwonderen moesten kleppen verlopen zijn, na één jaar waren die van ons nog perfect.Dutje#82 schreef:nieuwe carter's + alle nieuwe dichtingen, intussen kleine check up gedaan kleppen wat bijgeregeld enzo![]()
grtzz