gescheurde achterbrug
ja, nee, je moet die veel te dure amerikaanse zooi hebben, die scheuren bij wijze van spreken net zo snel als standaard.Dutje#82 schreef:weegt wel als lood...
grtzz
gewoon een TM, kost ronde de 700 euro (kompleet met carrier, lagers, remklauw opnemer, etc) en klaar ben je, alle andere opties zijn duurder.
Dutje#82 schreef:weegt wel als lood...
grtzz
vind wel da je veel praatjes slaat over materiaal van maessen. Alleen het spul waar jij mee rijd of die dure amerikaanse spullen zijn volgens jou goed. Dan veronderstel ik toch ook dat je maessen straal voorbij moet gaan want zijn achterbrug is tenslotte zo zwaar als lood...
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
vindt ge ? ik vindt echt dat het goed materiaal is maar heb al velen horen zeggen dat die vrij zwaar is i.v.g.m andere merken !
moest maessen long travel maken had ik maessen gekocht wou gewoon dat long travel gevoel testen, en bevalt me super !
@ topic nu: is een grote kost ja maar je zal geen problemen meer hebben!
je hebt nu toch al maessen a-armen en reiger ! stuur je achterveer van reiger op en laat die ombouwen voor TM achterbrug in het zwart of chroom ! die kan je zeker verder helpen!
grtzz
moest maessen long travel maken had ik maessen gekocht wou gewoon dat long travel gevoel testen, en bevalt me super !
@ topic nu: is een grote kost ja maar je zal geen problemen meer hebben!
je hebt nu toch al maessen a-armen en reiger ! stuur je achterveer van reiger op en laat die ombouwen voor TM achterbrug in het zwart of chroom ! die kan je zeker verder helpen!
grtzz
-
- Quadracer
tis ook ne 2006 van jou.Dutje#82 schreef:tjien vreemd dat die barst heb nog nx gemerkt aan de mijne..
grtzz
compleet andere brug omwille van dat scheuren.
Mijn standaard 2005 is ook gescheurd.
Nu heb ik een tucker pro arm en dit weekend: ook gescheurd
Uitlaat KM racing compleet voor YFZ450 te koop !