En maar klagen dat we nergens meer mogen rijden...

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Ik moet morgen om 4u uit mijne kaf ,dus zag ik het echt niet zitten om naar de vergadering te gaan. Marino kon jammer genoeg ook niet .Resultaat dat er geen vossen waren.
Dat ze gvd eens een vergadering doen de vrijdagavond of zo .Er word nooit gedacht aan de werkende mens.:(

Toegevoegd na 3 minuten:
Sg6 schreef:
peet #77 schreef:wat bedoel je andries
dat er nogmaals mensen hun kat sturen.
Denk dat iedere club wel een brief heeft ontvangen naar mijn gedacht maar er niet opin gaan :muur:
Nuja mij zal het een worst wezen. Die clubs rijden het meest in de offroad baantjes dus moeten ze nu maar de gevolgen van dragen.
Deze avond kwam ik terug van poperinge en zag ik dat er op een prachtige baan die zeker 1km lang is, als het niet meer is, afgezet is met palen.
Iedere club heeft een mail ontvangen over die vergadering .No Limith is natuurlijk altijd van de partij :) .
Ik vind het ook jammer dat er echt niemand gegaan is ,maar ja er is niets aan te doen.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ik heb geen mail gezien van die vergadering dus kon het niet weten dat er iets tedoen was :x
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Was enkel bedoel voor clubs en aanverwanten die actief zijn in de streek, die zijn allemaal schriftelijk en per mail verwittigd.

Bulcky, jullie zijn toch met meer dan 2 man, zwak excuus vind ik. Morgenochtend vertrek ik om 5 u richting Bilzen, en dan. Als 't voor uit te gaan is kunnen we wel weg met een nachtje van paar uur, maar blijkbaar niet voor een vergadering. Vergadering was om 20 u, dus ten laatste om 22.30 kon je in je bed kruipen...

Denk dat niemand hierop zinnige excuses heeft.

Ik doe nog weinig of geen off road ritten met de Grizzly, maar blijf me wel inzetten voor de quadrijders.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

was jij niet van plan om te gaan betogen bulcky? heb je me toch eens voor gemaild? remember?
Erasmus all the way!
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Tju das jammer voor mannen gelijk ik die daar wonen en dikwijls een ritje doen. :hot:
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
WhiteWolf
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door WhiteWolf »

der zou een homepage van dit forum moeten komen met al het nieuws omtrent deze zaken :knikduim: bv evenementen, nieuwe onderdelen enz enz dus wanneer je je op de site terecht komt dat je eerst en vooral het nieuws kan lezen ,dan zou er niets meer mis mogen lopen omtrent alle gebeurtenissen en dergelijke :tongduim: das mijn gedacht hé
www.ivanhoejupiler.be www.dowekido.be
anders vo't moment nog niet te zegge :D
Verlintje
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: En maar klagen dat we nergens meer mogen rijden...

Bericht door Verlintje »

No Limit YFZ schreef:Er was voor vanavond een vergadering gepland om te bespreken hoe ze in de Westhoek quads, paardentochen, moutainbikers, wandelaars,... konden verzoenen. Hiertoe waren alle quadverenigingen en aanverwanten aangeschreven maar ik ben de enige die heeft bevestigd.

Resultaat : vergadering is geannuleerd en ze gaan gewoon hun gedacht doen : gedaan met offroad rijden !

Bedankt zondquadters, zondagmorgenquadters, moddervossen, angelo deberdt quadverhuur,... !

En maar klagen over de politiek, stem allemaal verder op het Vlaams Belang en zeg maar (vanuit je zetel) dat politiekers allemaal gangsters zijn en nog van dergelijke.

Schandalig is het gewoon ! :x :x :x
Spijtig dat enkel de zogenaamde 'clubs' worden uitgenodigd en op de hoogte zijn/waren.

Er zijn ook andere mensen zonder officiële club zich willen inzetten voor een
blijvend quad-gebeuren... .
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

No Limit YFZ schreef:Was enkel bedoel voor clubs en aanverwanten die actief zijn in de streek, die zijn allemaal schriftelijk en per mail verwittigd.

Bulcky, jullie zijn toch met meer dan 2 man, zwak excuus vind ik. Morgenochtend vertrek ik om 5 u richting Bilzen, en dan. Als 't voor uit te gaan is kunnen we wel weg met een nachtje van paar uur, maar blijkbaar niet voor een vergadering. Vergadering was om 20 u, dus ten laatste om 22.30 kon je in je bed kruipen...

Denk dat niemand hierop zinnige excuses heeft.

Ik doe nog weinig of geen off road ritten met de Grizzly, maar blijf me wel inzetten voor de quadrijders.
Ik vind toch dat je iemand moet zenden van de club zelf en niet zomaar een lid.
En als je dagelijks 12u & meer werkt en dan de vrijdag nog eens om4u uit je nest moet zie je dat echt niet zitten ,Als werken toch hetzelfde is als uitgaan voor jou zal ik je eens een week meenemen naar de bouw nikolas.Eens zien of je dan nog steeds goesting hebt om veel vergaderingen te doen s'avonds.
btw;Ik vind het ook jammer dat er niemand gekomen is
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ja geloof ik best 12 uur in de bouw is niet niks maar ik draai veel meer uren dan dat weliswaar niet in de bouw maar toch zou ik er geweest zijn
en wa dacht je van wantjes zijn uren dan das nog iets anders vraag hem eens zijn uren dat hij slaapt per dag en hoeveel hij er werkt dan zal je eens verschieten
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

de ene mense heeft genoegen met 4u te slapen de andere dan weer met 8u.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

michien wel ik heb er ook niet veel nodig
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

Sg6 schreef:de ene mense heeft genoegen met 4u te slapen de andere dan weer met 8u.
100% gelijk, maar voor zo'n momenten zou er toch eens een "efforken" moeten aan af kunnen hé
swat, kalf is verdronken, geen avance meer dat we er nog over memmen.
Maar ik het vervolg zou ik zulke zaken toch op het forum posten, desnoods kunnen andere mensen die wel vrij zijn mss eens langsgaan hé :idea:
Erasmus all the way!
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Mensen het gaat hier niet over werk of zo :) Ik wilde gewoon de reden geven waarom ik niet geweest ben,Wist ik veel dat er geen enkele andere ging gaan :( En doordat ik hier als enige reageer van al de clubs dat no limith nog maar eens de schult van alles geeft ,Krijg ik hier direct een half forum tegen mij. :cry:
WhiteWolf
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door WhiteWolf »

bulcky schreef:Mensen het gaat hier niet over werk of zo :) Ik wilde gewoon de reden geven waarom ik niet geweest ben,Wist ik veel dat er geen enkele andere ging gaan :( En doordat ik hier als enige reageer van al de clubs dat no limith nog maar eens de schult van alles geeft ,Krijg ik hier direct een half forum tegen mij. :cry:
bulcky makker sta volledig achter je :tongduim: , ik werkte vroeger ook in de bouw nu niet meer wegens mijn moto ongeval maar het is hard werken in de regen en koude en al en dan thuis komen in de warmte en je bent vertrokken hé :zzz: maar ja het ging niet over het werken maar over die belangrijke vergadering, en ja spijtig dat het nergens vermeld stond op het forum voor alle quad rijders die er toch ("intresse") in habben en van niets wisten, dus op het startpagina van het forum zou er nieuws moeten komen in verband alles met zulke dingen dan weet iedereen het hé
www.ivanhoejupiler.be www.dowekido.be
anders vo't moment nog niet te zegge :D
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

bulcky schreef:Mensen het gaat hier niet over werk of zo :) Ik wilde gewoon de reden geven waarom ik niet geweest ben,Wist ik veel dat er geen enkele andere ging gaan :( En doordat ik hier als enige reageer van al de clubs dat no limith nog maar eens de schult van alles geeft ,Krijg ik hier direct een half forum tegen mij. :cry:
Iedereen moet voor zijn eigen uit maken wat hij kan en niet kan want elders is het gras altijd groener.
Dus ik vind niet dat men hier jou ter verantwoording kan/mag roepen.
Je had er natuurlijk wel beter aan gedaan om u door iemand anders te laten vertegenwoordigen.
Met de schuld op iemand anders te schuiven gaan we er niet komen.
Alle quadliefhebbers moeten 1 blok vormen. :x :x :x
Plaats reactie