Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 18:37
door Teunie
De Suz450 zal hetzelfde probleem hebben als de YFZ.
Te nerveus en teveel opgepept voor op de baan...tenminste zo denk ik erover.

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 18:41
door leon-180pk
vraagt de suzuki 450 het zelfde onderhoud dan de 450 yamaha?

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 18:45
door Sharky #3
leon-180pk schreef:zal ik zeker doen.
zijn er hier mensen die met een suzuki 450 rijden?
ik heb ook gezien dat de suzuki veel lichter is dan den yamaha 700.
het is een verschil van 13 kilo.
zorgt dat er dan niet voor dat de quad (450) niet speelser is,dan den 700?
Ik vindt dat die 2 moeilijk te vergelijken zijn.

De suzuki 450 is net als de yfz en trx gemaakt om te crossen. En klaar voor snelle prestaties te leveren.


De Raptor 700 daar in tegen is een "trail" quad. Goed voor ritten te doen daarvoor heeft hij ook een achteruit meegekregen. (en de suzuki 450 niet)

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 19:47
door leon-180pk
geen achteruit?
tja dan weet ik genoegt.

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 20:19
door Sharky #3
leon-180pk schreef:geen achteruit?
tja dan weet ik genoegt.
Raptor 700 :applaus:

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 20:23
door leon-180pk
zeker.ik moet zeker een achteruit hebben. :crosser:

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 22:00
door Skicks
of ff wacht op kawasaki 450 MET achteruit...

Geplaatst: ma 05 jun, 2006 23:16
door Sharky #3
Skicks schreef:of ff wacht op kawasaki 450 MET achteruit...
Slecht vel :mrgreen: ik zou daar de eerste versie toch niet van moeten hebben (kijk maar naar de eerste suzuki 450)

Geplaatst: di 06 jun, 2006 18:02
door Skicks
Sharky #3 schreef:
Skicks schreef:of ff wacht op kawasaki 450 MET achteruit...
Slecht vel :mrgreen: ik zou daar de eerste versie toch niet van moeten hebben (kijk maar naar de eerste suzuki 450)
bwa zeg muggenzifter :) zoveel probs zijn er trouwens niet, en diegene er wel zijn, worden onder garantie vervangen... :)

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 13:39
door yahmmy the one
goeie keus man die 700 :honger:
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!

de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.

Geplaatst: vr 14 jul, 2006 18:42
door mig
yahmmy the one schreef:goeie keus man die 700 :honger:
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!

de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.

en als je de tandwiele vervangt zodat hij ni zo hoog in toeren gaat . wat dan ook weer minder belastend is voor de motor . :idea:

Geplaatst: vr 14 jul, 2006 18:59
door Teunie
yahmmy the one schreef:goeie keus man die 700 :honger:
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!

de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.
Ik heb pas nog 3 weken moeten wachten bij JumpingJet.