Pagina 2 van 5
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 11:40
door w0u73r
Vincenzo schreef:de kappen dan toch


Geplaatst: ma 26 jun, 2006 13:28
door brutus32
kerieuzeneuze en vraagestaartjes ...
kwil nog nix zeggen want tduurt nog 80 dagen eer ze hier zijn
die 'rhino' heeft wel een 800cc EFI blokske zitten
en nog een teaserke...
800cc EFI BUGGY met C.O.C. - standaard voorzien van 3500lbs Winch en alu velgskes...
Improved best quality aspiration seat.
5 point harness belt.
High/low beam lamp.
front/rear mud guard
full floor and rear seat diamond plate
Chrome fuel tank.
Console panel.
rear/top basket
Car transmission shift.
Car suspension brake and clutch.
Alloy wheel rim.
four wheel independant suspension
front/rear disk brake
turn/brake/drive lamp
if all goes well ... sept/okt 2006 beschikbaar

Geplaatst: ma 26 jun, 2006 13:32
door Sharky #3
die radiator zit op een mega slechte positie (uit de wind + zwakke bescherming)
Uit het land van alibaba?

Geplaatst: ma 26 jun, 2006 13:45
door Vincenzo
hahaha het land van alibaba en de 40 rovers

en inderdaad waar steken ze die radiator nu wel nie
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 13:50
door brutus32
Sharky #3 schreef:die radiator zit op een mega slechte positie (uit de wind + zwakke bescherming)
Uit het land van alibaba?

bescherming vd radiator is simpel maar zit wel niet direkt vol als ge modder of slijk induikt en kan evt altijd naar boven gebracht worden met al dan niet een extra ventilator..
en tis van t land met 1001 vierwielerkes
@sharky check PB

Geplaatst: ma 26 jun, 2006 14:34
door No Limit W-tec
Ik laat die chinese troep toch aan mij voorbijgaan hoor... Hebben ze hun lesje nog niet geleerd na de PGO mbt plaatsing radiator ? Als je die voorste wielophanging bekijkt dan vrees ik toch dat ze na eerste serieuze offroad rit paraplu staan, let ook eens op lasnaad onderste veermontage... Eraan gescheten noemen we dat hier !
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 14:43
door peet #77
dat was mij ook direct op gevallen die las naad ziet er al rot uit voor hij heeft gereden
gisteren heb ik mooie buggy gezien met een 400cc blok erin merk weet ik niet meer
was een super model en is gehomologeerd ook prijs rond de 10.000€
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 14:55
door Sharky #3
peet #77 schreef:dat was mij ook direct op gevallen die las naad ziet er al rot uit voor hij heeft gereden
gisteren heb ik mooie buggy gezien met een 400cc blok erin merk weet ik niet meer
was een super model en is gehomologeerd ook prijs rond de 10.000€
Axr?
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 15:17
door peet #77
zou best kunnen was een mooi ding rood van kleur super afwerking Wantjes weet michien het merk nog
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 22:45
door brutus32
peet #77 schreef:dat was mij ook direct op gevallen die las naad ziet er al rot uit voor hij heeft gereden
gisteren heb ik mooie buggy gezien met een 400cc blok erin merk weet ik niet meer
was een super model en is gehomologeerd ook prijs rond de 10.000€
degene die jij bed is de AXR 340cc Morini motor, instapmodel = 7700€ all in (bij ATT Racing o.a.)
tja, kijk voor de prijs dat hij uiteindelijk zal kosten consument en dat zal rond de 6000€ zijn, krijg je wel heel wat, zoals iedereen hier continu vanalles tuned en prept (zie het pimpen en aanpassen van alle quadjes hier en bvb die PGO met 600 blok in..)
beetje openstaan voor nieuwe dingen he...

dacht je dat de eerste japanse quad zo een onfeilbaar perfekt spel was misschien ? duh...
ik bekijk het zo :
ik ben jeep en quad fan...
met jeep is het tegenwoordig miserie op en in t veld en sinds kort is het op de keuring ook al tranen laten (geen grote banden, geen rolkooi, geen winch, blabla)
dankzij de lawaaierige cowboys onder de quadrijders kunnen we op dit tempo het tegen volgend jaar wel vergeten om nog ergens te rijden
mijn persoonlijke oplossing : een buggy die zowel on als offroad kan, die niet naar de keuring moet, NOOIT wat je er ook aan verbouwingen aan doet... en ik kan mijn quad op een remork er aan hangen..
een rhino/mule-model zie ik ook wel zitten...
@no limit tja, den dag dat gij iets positief schrijft over iets dat niet uit uwen bazar/kop komt eet ik zo ne buggyband op... is da nu zo erg om iets opnieuw tegoei te lassen

Geplaatst: di 27 jun, 2006 01:32
door Sharky #3
Kijk Brutus, bewijs ons dat het goed spul is.
En dan,... smakelijk

Geplaatst: di 27 jun, 2006 10:17
door peet #77
neen er stond 400cc op en eet uw band al maar op

Geplaatst: di 27 jun, 2006 11:15
door brutus32
peet #77 schreef:neen er stond 400cc op en eet uw band al maar op

tja op de smc blast staat 300 en tis ne 250...
de AXR heeft een Morini motor van 338cc..

al staat er tjoek-tjoeke op dan is t nog genen trein he
btw diene band eet k op als die onbegrensde s iets positief zegt over iets dat nie in zijn kraam past..

Geplaatst: di 27 jun, 2006 11:29
door peet #77
brutus32 schreef:peet #77 schreef:neen er stond 400cc op en eet uw band al maar op

tja op de smc blast staat 300 en tis ne 250...
de AXR heeft een Morini motor van 338cc..

al staat er tjoek-tjoeke op dan is t nog genen trein he
btw diene band eet k op als die onbegrensde s iets positief zegt over iets dat nie in zijn kraam past..

hij zal niet plooien man
Toegevoegd na 10 minuten:
brutus32 schreef:peet #77 schreef:neen er stond 400cc op en eet uw band al maar op

tja op de smc blast staat 300 en tis ne 250...
de AXR heeft een Morini motor van 338cc..

al staat er tjoek-tjoeke op dan is t nog genen trein he
btw diene band eet k op als die onbegrensde s iets positief zegt over iets dat nie in zijn kraam past..

ja Nico deze was het maar waarom zetten ze er dan 400cc op de kiekens zelf op hun afiches en zo

Geplaatst: di 27 jun, 2006 13:58
door brutus32
@peet tja

linhai tzelfde, de 300 is een 275 en eigenlijk ronden ze dat altijd af, die chinezen wel wa hoger als de rest

een Raptor 700 is ook een 686 he, en 14cc pure alcohol is genoeg om 2 weken koppijn op te doen
