Pagina 2 van 4
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 15:03
door Sharky #3
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 15:04
door BULLET-PROOF
ik vindt de nieuwe modellen wel vet hoor !
maa spijtig van de Balster en de Banshee !
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 16:57
door peterrrrr
Ralph schreef:Ik vind het een slechte stap van Yamaha.
mee eens, had een voledig nieuw sport model verwacht. een vervanging van de blaster en de banshee bijv.
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 17:05
door pieterquad
de grizzly 700 vind ik echt niet mooi geef mij de 660 maar.
maar de oranje zwarte raptor is super
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 17:33
door R rider
deze is gewoon af
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 17:58
door Blasty
Precies
Ik vind het wel wat voor mij, vind je ook niet
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 18:11
door Alfredo
Bij de 700 GYTR staat er "... and exhaust ..." maar ik zie enkel het standaard ding.
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 18:16
door wally
700 se vind ik echt wel
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 18:44
door Blasty
Qua looks vind ik 700 SE echt wel super met oranje/zwarte look. YFZ 450 SE kan mij stuk minder bekoren, vind het zelfs lelijk.
Nieuw op YFZ :
Front and rear piggyback shocks adjust for high- and low-speed compression damping—as well as rebound damping and spring preload.
New, ProTaper aluminum handlebar is light, strong and comfortable.
New front brake master cylinder and lever gives excellent feel and feedback.
New, drilled rear brake disc reduces unsprung weight and offers excellent feel and feedback.
A new internal oil jet aimed at the piston bottom keeps things cool and well lubricated.
An improved clutch offers consistent operation and big-time strength.
- High Low speed is wel goed maar jammer dat 80 % er niet mee kan werken, velen kunnen al niet afstellen met enkel compression, laat staan met H/L
- Pro Taper stuur is echt nodig, standaard sturen waren net van papier
- extra olie voorziening onder piston... blijkbaar geeft yamaha nu toe dat hun motoren vroegtijdig in snot draaien...
Als je Bij features kijkt bij de Yfz Se dat staat het er inderdaad bij van dat Hi/Low gebeuren, maar bij de gewoone Yfz niet. En op de Raptor Se is het volgens mij hetzelfde verhaal...
Wel goed dat je dan wat meer krijgt bij de Se dan alleen maar andere kleuren. Ik vind hem trouwens de mooiste standaard quad ooit (Yfz Se), maar je moet hem ook kopen omdat je hem zelf mooi vinf en niet omdat anderen dat vinden
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 19:09
door epix no-fear
yamaha zuigt echt zo hard dit jaar:? als ze nou eens gewoon hadden gezorgt dat ze vervangers hadden gemaakt voor de blaster en de banshee inplaats van een hoop tijd en geld te steken in 4 quads waar je geen zak aan hebt.
wa heb je nou aan 3 verschillende soorten yfz als je de standaart yfz koopt en je pleurt er het zelfde op ben je goedkoper uit het zelfde geld voor de raptor
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 19:48
door kane
mss voor volgend jaar de blaster en banschee vervanging beter laat dan nooit
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 20:09
door Lunatic
gingen ze niet stoppen met de banshee?
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 20:13
door kane
Lunatic schreef:gingen ze niet stoppen met de banshee?
ja maar met ne 4-takt motor
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 20:21
door peterrrrr
kane schreef:Lunatic schreef:gingen ze niet stoppen met de banshee?
ja maar met ne 4-takt motor
of een schone 2takt
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 21:26
door Ralph
Laten we hopen dat ze zich nu een heel jaar gaan richten op het ontwerpen van een nieuw 'instapmodel' en iets nieuws voor de Banshee (een 4 takt die tot de 15.000 toeren gaat ofzoiets
)