2 vragen i.v.m -> slecht voor je quad?
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
eventjes rustig hiero we zijn op dit forum om wat te leren.
Sommige mensen zijn A technisch( ja echt hoor
) als hij niks van naven op lagers of wat dan ook af weet kan hij toch ook niet weten of het slecht is om op 2 wielen te rijden.
Vraag mij of het slecht is om met een vliegtuig op de kop te vliegen en ik weet het ook niet.
Naja fijne dag nog verder groeten allemaal
Sommige mensen zijn A technisch( ja echt hoor
Vraag mij of het slecht is om met een vliegtuig op de kop te vliegen en ik weet het ook niet.
-
Dubois
- Quadrunner

- Contacteer:
Shhhttt... Niet er weer over beginnen! Het was nu eindelijk gedaan met al die "vakantieposts"...Aeon Lim schreef:eventjes rustig hiero we zijn op dit forum om wat te leren.
Sommige mensen zijn A technisch( ja echt hoor) als hij niks van naven op lagers of wat dan ook af weet kan hij toch ook niet weten of het slecht is om op 2 wielen te rijden.
Kom op hey Mannen,
een beetje boos gaan zitten doen tegen een kind.
Omdat het joch graag een ander kleur helmpje heeft (tja daar zijn kids nu eenmaal gevoelig voor).
Oke ik geef toe,retorische(vragen waarvan je het antwoord al weet) toppics hebben geen nut en zijn zeer irritant.
Tjah het blijft een kind denk ik dan maar.
suggestie:
een beetje boos gaan zitten doen tegen een kind.
Omdat het joch graag een ander kleur helmpje heeft (tja daar zijn kids nu eenmaal gevoelig voor).
Oke ik geef toe,retorische(vragen waarvan je het antwoord al weet) toppics hebben geen nut en zijn zeer irritant.
Tjah het blijft een kind denk ik dan maar.
suggestie: