Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 05 jul, 2006 20:06
door Ralph
Ik kan me niet voorstellen dat het 1 of 2 pk zou schelen, ach misschien 1 pk, maar wat merk je daar nou van.

Geplaatst: do 06 jul, 2006 05:50
door tuumke
Ik vind het in ieder geval moeilijk te begrijpen, maar goed, nu weet die jongen tenminste welke bougies hij moet kopen :duimhoog:

Geplaatst: do 06 jul, 2006 05:55
door wally
ik had een gsxr1000 met 176pk op het achterwiel en 135 nm. was heel veel aan gedaan. ook de bougies. Kijk maar naar raceteams, die rijden ook met andere dan standaard.

Geplaatst: do 06 jul, 2006 06:19
door Ralph
Voor race-motoren kan ik het begrijpen, de toerentallen en temperaturen zijn veel hoger.

Geplaatst: do 06 jul, 2006 08:45
door Robby
Ik met men 426 kan gerust praten over een bougie, welke soort maakt niet uit, niets beter dan standaard. Heb alles geprobeerd, race bougie,irridium bougie,twin spark alles,een voor een vliegen ze stuk (op de slechtste momenten, nu heb ik de standaard ngk er terug inzitten,niets van problemen meer,draaien en rijden als een zonnetje. Jullie mogen gerust proberen hoor van 2PK te winnen met standaard motor door een bougie te veranderen,het gaat je aleen veel geld aan bougie's kosten,meer niet. Khebbet zelf allemaal geprobeerd en ben er vanaf gestapt.
greetz

Geplaatst: do 06 jul, 2006 16:04
door wally

Geplaatst: do 06 jul, 2006 18:11
door Alfredo
De Plasma bougie kost € 12,95 per stuk.

Dat valt goed mee qua prijs.

Geplaatst: do 06 jul, 2006 20:42
door wally
dat zeg ik. en betere verbranding.