De vraag van "wat kost da" is inderdaad de meestgestelde vraag, maar dan wel meestal van vrienden,kennisen,collega's,... Bij mensen die da niet moeten weten antwoord ik steenvast "zoveel gelijk ne moto hé" en als ze dan nog verder aandringen "ge hebt daar ook goeiekope en dure in hé" Dan hebben ze gedaan me klappen hé...    

Ik heb ook al verschillende van die vervelende reactie's gekregen. De mensen kunnen tegenwoordig niks meer verdragen! 

Ofwel vinden ze dat ge te rap rijd (ook al houd ge u aan de regels) ofwel te gevaarlijk (omda u achterwieltje lift in den bocht), ofwel vinden ze wel iets anders uit
Als ik op wat landelijke weggetje rijd, en ik passeer kinderen of mensen die met de hond aan het wandelen zijn, ga ik telkens opnieuw stapvoets rijden, ge weet nooit wat een kind of dier gaat doen (volwassen mensen moeten zelf ook oppassen voor de andere weggebruikers) De meeste mensen apprecieren dat ook, maar ge hebt ook van die hartfreters die kijken en zelfs commentaar geven van 'wa doe gij hier',...  Echt een reactie van 'ik ben hier nu, en alles en iedereen hou ik geen rekening mee!)  Die commentaren haat ik het meest.