Sebastien,
Het schokken komt zeker niet omdat ik een versnelling te hoog zit. Wel draait de kawa stukken beter in het midden tot hoge toerengebied. Fantastische machine qua wegligging, remmen, optrekken, contróle, etc.
Wat minder goede punten vind ik toch dat het moeilijker is om er zacht mee rond te rijden (bijv. parkeerterrein) en het moeilijk te doseren draaigas. Soms valt de quad ineens stil na enkele rondjes crossen/springen/etc. Het duurt dan even eer hij start, maar loopt daarna weer als zonnetje, iemand ervaring hier mee? Moet wel zeggen dat dit gebeurde kort nadat ik hem met hogedrukreiniger had afgespoten.
Betreft dat schokken, graag hoor ik jullie ervaring hier eens mee.
Op één of andere manier moet dit op te lossen zijn.
Weet trouwens iemand waarvoor het kleine draai hendeltje is aan de linkse kant van je stuur, (rechts naast je handvat)
Kawasaki KFX400 2004
-
- Quadrunner
- Berichten: 553
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
- Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
- Contacteer:
Is de choke (koude start). Ik weet hem wel staan, maar gebruiken doe ik hem niet.jonathandeputter schreef:Sebastien,
Het schokken komt zeker niet omdat ik een versnelling te hoog zit. Wel draait de kawa stukken beter in het midden tot hoge toerengebied. Fantastische machine qua wegligging, remmen, optrekken, contróle, etc.
Wat minder goede punten vind ik toch dat het moeilijker is om er zacht mee rond te rijden (bijv. parkeerterrein) en het moeilijk te doseren draaigas. Soms valt de quad ineens stil na enkele rondjes crossen/springen/etc. Het duurt dan even eer hij start, maar loopt daarna weer als zonnetje, iemand ervaring hier mee? Moet wel zeggen dat dit gebeurde kort nadat ik hem met hogedrukreiniger had afgespoten.
Betreft dat schokken, graag hoor ik jullie ervaring hier eens mee.
Op één of andere manier moet dit op te lossen zijn.
Weet trouwens iemand waarvoor het kleine draai hendeltje is aan de linkse kant van je stuur, (rechts naast je handvat)