Kawasaki KFX400 2004

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jonathandeputter
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jonathandeputter »

Sebastien,

Het schokken komt zeker niet omdat ik een versnelling te hoog zit. Wel draait de kawa stukken beter in het midden tot hoge toerengebied. Fantastische machine qua wegligging, remmen, optrekken, contróle, etc.

Wat minder goede punten vind ik toch dat het moeilijker is om er zacht mee rond te rijden (bijv. parkeerterrein) en het moeilijk te doseren draaigas. Soms valt de quad ineens stil na enkele rondjes crossen/springen/etc. Het duurt dan even eer hij start, maar loopt daarna weer als zonnetje, iemand ervaring hier mee? Moet wel zeggen dat dit gebeurde kort nadat ik hem met hogedrukreiniger had afgespoten.

Betreft dat schokken, graag hoor ik jullie ervaring hier eens mee.
Op één of andere manier moet dit op te lossen zijn.

Weet trouwens iemand waarvoor het kleine draai hendeltje is aan de linkse kant van je stuur, (rechts naast je handvat)
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

jonathandeputter schreef:Sebastien,

Het schokken komt zeker niet omdat ik een versnelling te hoog zit. Wel draait de kawa stukken beter in het midden tot hoge toerengebied. Fantastische machine qua wegligging, remmen, optrekken, contróle, etc.

Wat minder goede punten vind ik toch dat het moeilijker is om er zacht mee rond te rijden (bijv. parkeerterrein) en het moeilijk te doseren draaigas. Soms valt de quad ineens stil na enkele rondjes crossen/springen/etc. Het duurt dan even eer hij start, maar loopt daarna weer als zonnetje, iemand ervaring hier mee? Moet wel zeggen dat dit gebeurde kort nadat ik hem met hogedrukreiniger had afgespoten.

Betreft dat schokken, graag hoor ik jullie ervaring hier eens mee.
Op één of andere manier moet dit op te lossen zijn.

Weet trouwens iemand waarvoor het kleine draai hendeltje is aan de linkse kant van je stuur, (rechts naast je handvat)
Is de choke (koude start). Ik weet hem wel staan, maar gebruiken doe ik hem niet. :D
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Ja als die verkeerd staat kan je ook soms wel shokken.
Ook opletten dat je bougi niet nat wordt bij het reingen
Ik heb al eerder gezien dat dat een zwak punt is als hij nat wordt
Plaats reactie