yss vering iemand ervaring?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

300€ voor een set straat schokkers (supermotard of wat?)
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ik denk eerder voor niet-afstelbare veren.

Toegevoegd na 5 uur 36 minuten:

Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd en enkele algemen vragen gesteld (op maat gemaakt, service na verkoop, LT of niet, ...). Dit was zijn antwoord:
hallo
welk model van quad heeft u?
de shokers worden op maat gemaakt dus hebben wij de quad nodig , en zeker het gewicht van de rijder
service na verkoop is onderhoud of eventueele reparaties
deze kunnen in de week gebeuren na telefoontje
het eerste set wordt op parcour in NL afgesteld met de piloot
garantie voor moto cross moeten wij nog met de construkteur bespreken houden u wel op de hoogte
als je Long Travel shokers wild hebben moet je wel Long Travel armen hebben
MVG
Het lijkt mij zeker niet slecht. :rollknik:
# 69 NikkY
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door # 69 NikkY »

volgens mij zijn dit de veren voor een w-tec want hofmans rijd ermee en ingo ook volgens mij
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ingo rijdt met Reiger (of reed er toch mee).
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Alfredo schreef:Ingo rijdt met Reiger (of reed er toch mee).
ff updaten..=> rijdt met een goei veer :tongduim: Ohlins power :mrgreen:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Nog niet lang dan, want in Wolfsburg (31 mei) won hij nog met Reiger. Waarom is hij overgestapt op Öhlins?
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

in veldhoven ging de ohlins kapot van ingo en reed die toch echt op wilberts hoor
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Shaggy »

Frank MB schreef:Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

oede miere schreef:
Frank MB schreef:Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.
Zoiets zouden ze toch uit voorraad moeten kunnen leveren? En ten vregelaar zal toch niet elke keer zijn schokkers stuk hebben en geen reserve hebben? Lijkt me wat sterk. Maar ieder zijn mening. Ik vind dat Ten Vregelaar niet voor niets met alle soorten schokkers rijd.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Bij de Amerikaanse competitie zie je toch ook dat ze elke keer met andere onderdelen rijden, het hangt er gewoon vanaf door wie ze gesponsord worden. Met Reiger heeft Ingo toch redelijk lang gereden, zeker een jaar.
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Shaggy »

Frank MB schreef:
oede miere schreef:
Zoiets zouden ze toch uit voorraad moeten kunnen leveren? En ten vregelaar zal toch niet elke keer zijn schokkers stuk hebben en geen reserve hebben? Lijkt me wat sterk. Maar ieder zijn mening. Ik vind dat Ten Vregelaar niet voor niets met alle soorten schokkers rijd.
Dat is het nou net Frank, de goeie spullen worden door diverse toeleveranciers van veringonderdelen zéér slecht geleverd dit jaar. En het gaat er niet om dat Ten Vregelaar elke keer zijn shockers stuk heeft alswel dat hij als proefkonijn gebruikt word om te testen welke leverancier (merk) een goed product levert en dat ook nog kan doen in voldoende hoeveelheden om de productie te kunnen volgen. Dit jaar is het inderdaad wat zoeken geweest maar nu zitten ze op een héél goed spoor.
Maar zoals je zegt, ieder zijn mening.
Bij deze heb je ook de feiten zoals ik ze ken en kun je je mening al dan niet wat nuanceren...
:bier:
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

oede miere schreef:
Frank MB schreef:
oede miere schreef: Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.
Dat is het nou net Frank, de goeie spullen worden door diverse toeleveranciers van veringonderdelen zéér slecht geleverd dit jaar. En het gaat er niet om dat Ten Vregelaar elke keer zijn shockers stuk heeft alswel dat hij als proefkonijn gebruikt word om te testen welke leverancier (merk) een goed product levert en dat ook nog kan doen in voldoende hoeveelheden om de productie te kunnen volgen. Dit jaar is het inderdaad wat zoeken geweest maar nu zitten ze op een héél goed spoor.
Maar zoals je zegt, ieder zijn mening.
Bij deze heb je ook de feiten zoals ik ze ken en kun je je mening al dan niet wat nuanceren...
:bier:
Thanx voor de info, ik ben soms te sceptisch over wtec, maar als ik jou zo hoor, begrijp ik de problemen beter, en dat het dus ook ergens anders aan kan liggen :duimhoog:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Er is dan toch geen garantie op motocross vering en in de plaats daarvan is het eerste onderhoud gratis.
Plaats reactie