Geplaatst: ma 31 jul, 2006 23:35
300€ voor een set straat schokkers (supermotard of wat?)
Het lijkt mij zeker niet slecht.hallo
welk model van quad heeft u?
de shokers worden op maat gemaakt dus hebben wij de quad nodig , en zeker het gewicht van de rijder
service na verkoop is onderhoud of eventueele reparaties
deze kunnen in de week gebeuren na telefoontje
het eerste set wordt op parcour in NL afgesteld met de piloot
garantie voor moto cross moeten wij nog met de construkteur bespreken houden u wel op de hoogte
als je Long Travel shokers wild hebben moet je wel Long Travel armen hebben
MVG
ff updaten..=> rijdt met een goei veerAlfredo schreef:Ingo rijdt met Reiger (of reed er toch mee).
Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.Frank MB schreef:Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Zoiets zouden ze toch uit voorraad moeten kunnen leveren? En ten vregelaar zal toch niet elke keer zijn schokkers stuk hebben en geen reserve hebben? Lijkt me wat sterk. Maar ieder zijn mening. Ik vind dat Ten Vregelaar niet voor niets met alle soorten schokkers rijd.oede miere schreef:Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.Frank MB schreef:Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Dat is het nou net Frank, de goeie spullen worden door diverse toeleveranciers van veringonderdelen zéér slecht geleverd dit jaar. En het gaat er niet om dat Ten Vregelaar elke keer zijn shockers stuk heeft alswel dat hij als proefkonijn gebruikt word om te testen welke leverancier (merk) een goed product levert en dat ook nog kan doen in voldoende hoeveelheden om de productie te kunnen volgen. Dit jaar is het inderdaad wat zoeken geweest maar nu zitten ze op een héél goed spoor.Frank MB schreef:Zoiets zouden ze toch uit voorraad moeten kunnen leveren? En ten vregelaar zal toch niet elke keer zijn schokkers stuk hebben en geen reserve hebben? Lijkt me wat sterk. Maar ieder zijn mening. Ik vind dat Ten Vregelaar niet voor niets met alle soorten schokkers rijd.oede miere schreef:Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.Frank MB schreef:Uit dit alles blijkt dat ten Vregelaar met vanallles rijd, wilbers ohlins reiger yss, Naar mijn mening zegt dat, dat ze de machine niet zo aan het veren krijgen om met de snelle mannen in Engeland mee te kunnnen.
Thanx voor de info, ik ben soms te sceptisch over wtec, maar als ik jou zo hoor, begrijp ik de problemen beter, en dat het dus ook ergens anders aan kan liggenoede miere schreef:Dat is het nou net Frank, de goeie spullen worden door diverse toeleveranciers van veringonderdelen zéér slecht geleverd dit jaar. En het gaat er niet om dat Ten Vregelaar elke keer zijn shockers stuk heeft alswel dat hij als proefkonijn gebruikt word om te testen welke leverancier (merk) een goed product levert en dat ook nog kan doen in voldoende hoeveelheden om de productie te kunnen volgen. Dit jaar is het inderdaad wat zoeken geweest maar nu zitten ze op een héél goed spoor.Frank MB schreef:Zoiets zouden ze toch uit voorraad moeten kunnen leveren? En ten vregelaar zal toch niet elke keer zijn schokkers stuk hebben en geen reserve hebben? Lijkt me wat sterk. Maar ieder zijn mening. Ik vind dat Ten Vregelaar niet voor niets met alle soorten schokkers rijd.oede miere schreef: Heeft meer te maken met toeleverancier problemen dan met niet aan het veren krijgen.
Maar zoals je zegt, ieder zijn mening.
Bij deze heb je ook de feiten zoals ik ze ken en kun je je mening al dan niet wat nuanceren...