Polaris Outlaw 525

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Ralph jij bereikt met dit forum al de meeste quad rijders. Beter als dit kan je het volgens mij niet hebben hoor. :tongduim:
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Precies en dit forum is gratis (op een advertentie na, waar ik nog steeds op wacht :?). Ik betaalde vorig jaar voor 20 vierkante meter 1200 euro, dat is ongeveer de kleinste stand die er is, wel inclusief 2 achterwanden, vloerbedekking, stroom (ook 2 lampen) en twee platen om je bedrijfsnaam aan te hangen. Als je meer meters neemt wordt de prijs per meter natuurlijk wel goedkoper.

Dat was op de Motorbeurs in Utrecht, op die van Amsterdam koste het 75 euro per vierkante meter en dan had je helemaal niks (kaal).
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Dus de predator is een allrounder en de outlaw een soort van cross quad als ik het goed begrijp
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

De Outlaw 500 is niet echt een cross quad, daar is hij net een beetje te zwaar voor. Op endurances presteert hij wel goed, maar dat heeft met rijcomfort te maken (IRS). De 525 zou beter geschikt moeten zijn voor cross, omdat hij een pak sneller en lichter is. Eigenlijk is het nog steeds een allround quad, je zou er net zo goed ritten mee kunnen maken. Polaris adverteert ze ook niet als competiemodel en dat zal zijn redenen wel hebben.
Plaats reactie