aanschaffen quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

mss volgend jaar wel als hij zijn rijbewijs heeft :roll: :wink:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

ja da klopt :mrgreen: :afgestudeerd:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

idd :buig: :knikduim:
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorboy »

nee ik wil er voorlopig mee gaan crossen op circuits en als ik 18 ben dan gaat er ook op de baan geknald worde natuurlyk :duivel2: en onder de 18 krijg je nog geen lening op de bank maar myn vaderlief wilt da wel doen voor my ... maar ik heb nog een vraagje voor de raptormannen .. heb je rap stukke aan zo'n ding ? ik heb vroeger een crossmoto gehad maar een 2-takt en da was om de haverklap kapot da ding :?
nu het gaat wel over een splinternieuwe raptor 4-takt maar ik zou het toch graag willen weten :)
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

nee je krijgt er niet dikwijls stukken aan , eigenlijk lijk alle andere quad , het kan altijd gebeuren hé ! :wink: :duimhoog:
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorboy »

ik zit weer met een probleem ... mijn pa wilt ht wel maar myn ma :? die zegt ik ken u gy gaat daar ook by op straat ryden enzo .. iemand tips om mijn ma te overtuige ?
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

laat je ma eens een proeffritje maken bij een dealer die is dan ook verslaafd (mijn moeder ook :shock: )
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorboy »

:D :D iedereen die op zo'n beest ryd is daar verslaafd aan :D mijn kameraad zijn ouders gaan ook regelmatig met zyn raptor rondryden :D ma da lijkt mij wel een goed ide :wink: mijn ma reed vroeger ook op mijn crossmoto :) merci :wink: als iemand nog tips heeft laat maar kome hoor :) ik wil er alles voor doen om myn eige raptor te hebbe :) (ni echt alles he ) :D :duivel2:
Plaats reactie