Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 17 aug, 2006 20:41
door Sg6
AlfA schreef:
Sg6 schreef:De Z is dan nu ook weer niet het vb voor blokken die kapot gaan. Dit zijn heel degelijke blokken die al geschiedenis geschreven hebben en nu nog steeds.
Denk je ? :mrgreen:
Dan heb ik toch anders gepresteerd 8)

ja hier gaan we niet op antwoorden :applaus: :mrgreen:

Geplaatst: do 17 aug, 2006 22:18
door AlfA
Sg6 schreef:
AlfA schreef:
Sg6 schreef:De Z is dan nu ook weer niet het vb voor blokken die kapot gaan. Dit zijn heel degelijke blokken die al geschiedenis geschreven hebben en nu nog steeds.
Denk je ? :mrgreen:
Dan heb ik toch anders gepresteerd 8)

ja hier gaan we niet op antwoorden :applaus: :mrgreen:

En dat hoop ik ook NOOIT meer mee te maken, alsof je geld gewoon met bakken door 't raam naar buiten gooit...

Ach, 'k rijd met de LTR al 'n week rond zonder problemen, nieuw record sinds februari :p
Dus da komt uiteindelijk wel goed met me :)

Geplaatst: do 17 aug, 2006 22:19
door Skicks
AlfA schreef:
Sg6 schreef:
AlfA schreef: Denk je ? :mrgreen:
Dan heb ik toch anders gepresteerd 8)

ja hier gaan we niet op antwoorden :applaus: :mrgreen:

En dat hoop ik ook NOOIT meer mee te maken, alsof je geld gewoon met bakken door 't raam naar buiten gooit...

Ach, 'k rijd met de LTR al 'n week rond zonder problemen, nieuw record sinds februari :p
Dus da komt uiteindelijk wel goed met me :)
was die Z van jou niet motorisch vrij hard getuned? over-cilinder? maar dan geen sportkrukas?
of was dat iemand anders?

greetz,S

Geplaatst: do 17 aug, 2006 22:42
door AlfA
Skicks schreef:
AlfA schreef:
Sg6 schreef:
ja hier gaan we niet op antwoorden :applaus: :mrgreen:

En dat hoop ik ook NOOIT meer mee te maken, alsof je geld gewoon met bakken door 't raam naar buiten gooit...

Ach, 'k rijd met de LTR al 'n week rond zonder problemen, nieuw record sinds februari :p
Dus da komt uiteindelijk wel goed met me :)
was die Z van jou niet motorisch vrij hard getuned? over-cilinder? maar dan geen sportkrukas?
of was dat iemand anders?

greetz,S
Hier wordt nogal wa ge "quote" :)

nog even héél in 't kort, want we dwalen af...

Motor 1, altijd redelijk goed gegaan, door ne stomme toer water in de motor gehad, dus om zeep
Motor 1.5 :p Nieuwe cilinder gekocht, (athena 450), motor gereviseerd, nieuwe lagers, krukas enz... maar de rest was standaard, dus niet aangepast...
Dit heeft 'n jaar goed gegaan, tot mei van dit jaar m'n blok helemaal de soep in draaide. Ik denk dat de lagers het begeven hebben (uiteindelijk toch te licht voor die kit...) en dat daardoor alles is misgegaan, resultaat : niets meer goed in de motor.
Motor 2 : perte total quad gekocht bij Quadshop, motor omgezet in die van mij, de rest los verkocht. Liep in 't begin héél lekker niets tikken ofzo (kleppendeksel enzo los gehad, zag er nog goed uit). maar na 'n proefritje merkte ik dat de batterij plat was. Spoel omgezet uit het defect blok, dat was weer in orde. Op dat moment begon ik toch wat twijfels te krijge over dat blok.
In de week niet meer gereden, op zondag naar de maasvlakte geweest, alles bolde uit de kunst.
In de week weer stilgestaan, op zondag vertrokken voor 'n ritje over de weg. na ongeveer 3-4km ineens een slag, alles weer vast, blok weer om zeep.

En toen was ik 't moe, alles verkocht, en LTR gekocht...

En dat noem ik dan "in 't kort", wa moet in 't lang dan zijn :D

Geplaatst: vr 18 aug, 2006 06:44
door wally
je hebt ook echt geen geluk dan he. kosste een hoop muntjes... :chagarijn: