al gedacht aan een suzuki Z 400? deze gaje zeker vinden voor 5000 € en zal dan nog niet heel oud zijn
deze heeft ook een achteruit
en qua power zal het niet zoveel schelen met de raptor 660
tis maar een tip
greetz
veel vragen
-
- Quadfanaat
- Berichten: 78
- Lid geworden op: di 11 apr, 2006 09:33
hallo
ja denk ook dat de Z400 of KFX 400 meer in je budget past en zoals steffen zei: voor het vermogen moet je niet een 660 nemen want een 400 moet niet onderdoen voor een 660. Heb een 660 gehad en kameraad had een Z400 en gingen even snel en waren beide standaard kwa motor (enkel een dempertje)
ja denk ook dat de Z400 of KFX 400 meer in je budget past en zoals steffen zei: voor het vermogen moet je niet een 660 nemen want een 400 moet niet onderdoen voor een 660. Heb een 660 gehad en kameraad had een Z400 en gingen even snel en waren beide standaard kwa motor (enkel een dempertje)
White SUZUKI Z400 2006
-
- Toeschouwer
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 20 aug, 2006 13:49
- Locatie: berchem city
- Contacteer:
het gaat niet om die snelheid. het gaat er vooral over dat die 400 cc echt te klein is voor mij. ik zit daat niet gemakkelijk op. de raptor is eogenlijk ook te klein voor mij. de 660cc. die ds 650 zat echt goed. en de kfx ook. maar de ene is automaat en de andere zonder achteruit. ik ga nog eens rijden met de kfx en dan vergelijken. maar dan zal het wel den automaat worden.
edit: ik ga zeker ook nog eens met de raptor rijden misschien overtrefd het rij gevoel boven het gewoon zitten in een showroom
edit: ik ga zeker ook nog eens met de raptor rijden misschien overtrefd het rij gevoel boven het gewoon zitten in een showroom
Mag ik je even vragen hoe groot je bent, ik ben 1.94 ofzo, en ik heb altijd perfect kunnen rijden op de Z400, ook op Banshee, YFZ, enz... Mijn eerste quad was zelfs een Blaster, nu moet ik toegeven dat die wél wat te klein was voor metomke schreef:het gaat niet om die snelheid. het gaat er vooral over dat die 400 cc echt te klein is voor mij. ik zit daat niet gemakkelijk op. de raptor is eogenlijk ook te klein voor mij. de 660cc. die ds 650 zat echt goed. en de kfx ook. maar de ene is automaat en de andere zonder achteruit. ik ga nog eens rijden met de kfx en dan vergelijken. maar dan zal het wel den automaat worden.
edit: ik ga zeker ook nog eens met de raptor rijden misschien overtrefd het rij gevoel boven het gewoon zitten in een showroom
Maar op 'n Z400 of toch zeker een Raptor660 zal je tot 2m toch zonder problemen je draai op moeten kunnen vinden denk ik.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 20 aug, 2006 13:49
- Locatie: berchem city
- Contacteer:
ik ben 1m 83 maar ik weeg vlot over de 100 kilo.
en daar zit het grootste probleem. ik weet wel dat die 400cc nog goed zal rijden. maar het gaat er om dat ik me niet gemakkelijk voel op een 400cc en op een raptor ben ik nog niet over tuigd.
gewoon omdat ik op die ds zo geweldig zat. dat paste gewoon beter.
een beetje zoals in een golf kan ik goed zitten maar toch voel ik me gemakkelijker in een passat break. tis een beetje het gevoel dat parte speelt.
en heb ondertussen met verschillende een goed gesprek gehad, deze mensen vertelde me dat ik zeker geen 400 mag nemen. zou niets voor me zijn. niet dat ik supper dik ben he maar echt goed stevig gebouwd.
dat zijn zoal van die wink's die bij me passen
Maar toch ga ik nog rijden met de kfx en de raptor en uit nieuwschierigheid de honda trx 450.
gewoon omdat de honda me veel voordelen kan geven.
maar ik heb ondertussen ook al veel gevonden om de kfx en zeker de raptor deftig kunt tunen op gebied van power.
nog eens allemaal bedankt voor je hulp en ervaringen ik stel dit echt op prijs.
ik hoop dat ik snel mijn "goesting" vind.
Tomke
en daar zit het grootste probleem. ik weet wel dat die 400cc nog goed zal rijden. maar het gaat er om dat ik me niet gemakkelijk voel op een 400cc en op een raptor ben ik nog niet over tuigd.
gewoon omdat ik op die ds zo geweldig zat. dat paste gewoon beter.
een beetje zoals in een golf kan ik goed zitten maar toch voel ik me gemakkelijker in een passat break. tis een beetje het gevoel dat parte speelt.
en heb ondertussen met verschillende een goed gesprek gehad, deze mensen vertelde me dat ik zeker geen 400 mag nemen. zou niets voor me zijn. niet dat ik supper dik ben he maar echt goed stevig gebouwd.
dat zijn zoal van die wink's die bij me passen
Maar toch ga ik nog rijden met de kfx en de raptor en uit nieuwschierigheid de honda trx 450.
gewoon omdat de honda me veel voordelen kan geven.
maar ik heb ondertussen ook al veel gevonden om de kfx en zeker de raptor deftig kunt tunen op gebied van power.
nog eens allemaal bedankt voor je hulp en ervaringen ik stel dit echt op prijs.
ik hoop dat ik snel mijn "goesting" vind.
Tomke