dit noem ik nou een goed idee
Tjah en dan hebben we het alleen over de beschikbaarheid van mensen en machine's.
Die zullen ook aan allerlei eisen moeten voldoen eer ze mogen meedoen aan een wedstrijd.
je kan niet zomaar je quad in een aanhanger zetten en even naar een wedstrijd rijden.
je hebt licenties/startbewijzen/gezondheidsverklaringen e.d. nodig
plus niet alle quads voldoen aan de eisen van een wedstrijd reglement (db killers e.d.)
oef als ik er nu al aan denk wat er bij komt kijken...
Die zullen ook aan allerlei eisen moeten voldoen eer ze mogen meedoen aan een wedstrijd.
je kan niet zomaar je quad in een aanhanger zetten en even naar een wedstrijd rijden.
plus niet alle quads voldoen aan de eisen van een wedstrijd reglement (db killers e.d.)
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Zou tof zijn om in enkele enduraces het forum te vertegenwoordigen.
Maar sommigen hebben ook hun eigen sponsers éé.
Zou tof zijn
Maar sommigen hebben ook hun eigen sponsers éé.
Zou tof zijn
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quad Expert
dat is waarDozo schreef:Tjah en dan hebben we het alleen over de beschikbaarheid van mensen en machine's.
maar weet je wat het voordeel is het hoeft niet iedere keer het zelfde team te zijn.
als er nou bijvoorbeeld mensen zijn die op een keer een wedstrijd willen rijden in naam van het forum en er zijn er meer die dat dan willen dan kunnen ze dat laten weten en op die manier kun je dan per wedstrijd een team op zetten
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Master
kijk daar zit er wat in dat is ook een optieyamaha tri-z schreef:dat is waarDozo schreef:Tjah en dan hebben we het alleen over de beschikbaarheid van mensen en machine's.
maar weet je wat het voordeel is het hoeft niet iedere keer het zelfde team te zijn.
als er nou bijvoorbeeld mensen zijn die op een keer een wedstrijd willen rijden in naam van het forum en er zijn er meer die dat dan willen dan kunnen ze dat laten weten en op die manier kun je dan per wedstrijd een team op zetten
ff off topic ...
Waar woonde gij?
in ZAKKEMAKKE!
GRIZZLY 700
Leuk filmpje lol...
On topic...
moet goed gaan komen dit...
eerst maar eens dat shirt laten maken
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12927
NR 19
Waar woonde gij?
in ZAKKEMAKKE!
GRIZZLY 700
Leuk filmpje lol...
On topic...
moet goed gaan komen dit...
eerst maar eens dat shirt laten maken
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12927
NR 19
-
- Quad Master
wally schreef:ja ikke heb een rijbewijs (A,B,C,E + ccvb) en ikke wil ook mee, we kunnen toch ook gewoon een quadforum club match houden. boeie dan met verklaringen en inschrijfgeld. Houden dan een beetje centraal komen er wel wat mensen denk ik.
Ik denk zeker dat dat wel gaat gebeuren!
En zo'n dagje/weekend trekt een hoop mensen aan en liefhebbers.
(dus bij de volgende keer krijgen we vast een hoop sponsers die het dan al weten dat het en succesdagje/Weekend word!)
-
- Quadracer
en waar gaan we dat houden ,?
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Een Forum wedstrijd is wat anders dan waar het toppic over begon(een forumteam).
Een forum wedstrijd moet te doen zijn.das in principe zo geregeld.
Een centraal (openbaar) terrein , een datum en mooi weer.
Oproepen op het forum,aanmeldingen verzamelen,competitie opstellen en gaan...
Ik wil me wel beschikbaar stellen om de aanmeldingen te ontvangen en een competitie in elkaar te zetten.
Een forum wedstrijd moet te doen zijn.das in principe zo geregeld.
Een centraal (openbaar) terrein , een datum en mooi weer.
Oproepen op het forum,aanmeldingen verzamelen,competitie opstellen en gaan...
Ik wil me wel beschikbaar stellen om de aanmeldingen te ontvangen en een competitie in elkaar te zetten.
nou als ik mijn quad moet verbouwen volgens race afspraken dan kost me dat geld. Als je mee wilt doen moet je een licentie hebben, kost geld, een gezondheidsverklaring, kost geld, inschrijfgeld, enz. Een clubmatch kost helemaal nix. En boeiend wie er dan wint. Het gaat dan om de fun. Of je dan met een lt50 rijd of can-am 800.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quad Expert
wally schreef:nou als ik mijn quad moet verbouwen volgens race afspraken dan kost me dat geld. Als je mee wilt doen moet je een licentie hebben, kost geld, een gezondheidsverklaring, kost geld, inschrijfgeld, enz. Een clubmatch kost helemaal nix. En boeiend wie er dan wint. Het gaat dan om de fun. Of je dan met een lt50 rijd of can-am 800.
das was dus ook het idee
dan zouden we club wedstrijden rijden niet dat er bij de knmv of mon gereden moet worden
CustomCoatingsHelvoirt