Werd je ooit voorbijgestoken aan 296km/u?
Wel, ik ken 2 mensen met een R1, de 1e zegt dat hij iets trager gaat, das wel waar. Maar de andere is ook tuningsfreak, echt een maffe gast
Hij heeft veel dinges int chromé en heeft 4 (jaja, 4) uitlaten, maar denk da er 2 voor de show zijn... Hij beweert dat hij 350 kan.
Hij heeft veel dinges int chromé en heeft 4 (jaja, 4) uitlaten, maar denk da er 2 voor de show zijn... Hij beweert dat hij 350 kan.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...
De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"
Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...
Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"
Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...
Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
Een MG Agusta ken ik niet maar een MV Agusta wel,loopt echt wel Geen 315 km/h.Rij zelf veel op circuit met de moto en heb nog een MV voorgegaan op Francorchamps en mijn moto gaat ZEKER geen 300km/h.B@ckBone schreef:Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...
De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"
Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...
Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
Heb er een stukje bijgeplaast van een test met de MV Agusta F4:
De achterkant en de voorkant van de motor worden met elkaar verbonden door een frame dat gedeeltelijk bestaat uit een vakwerkstructuur van ronde buizen uit chroom-molybdeen en een gegoten sectie aan het balhoofd en aan de achterkant van het motorblok. Dat motorblok is een vloeistofgekoelde viercilinder in lijn, die dwars op de rijrichting is gemonteerd. Via een boring en slagverhouding van 73,8 x 43,8 komt de motor aan een totale cilinderinhoud van 749,4 cc. Twee bovenliggende nokkenassen en zestien radiaal geplaatste kleppen zorgen samen met het elektronisch gestuurde Weber-Marelli injectiesysteem voor de toevoer van het brandstofmengsel. De motor ontwikkelt volgens de fabrikant een maximaal vermogen van 137 pk bij 12.600 omwentelingen per minuut. Het maximum koppel van 81 Nm wordt bij 10.500 toeren per minuut afgeleverd. Deze krachten worden via een natte meerplaatskoppeling aan de zesversnellingsbak afgegeven waardoor de motor bij 13.300 toeren per minuut in de hoogste versnelling volgens de fabrikant een theoretische topsnelheid moet weten te halen van 283 kilometer per uur. Dat alles wordt omgeven met een fraai kunststof kleedje, regelbare rem- en schakelpedaaltjes, een knap ogend dashboard en een logo dat herinneringen oproept aan een raceverleden dat ronduit gigantisch is
weet het wel , zeer oude topic maar wou toch even comentaar geven op deze droomverhalen!!!
een hayabusa of augusta of r1 gaan zeker geen 340 en meer , moeten jullie maar eens op een motor stappen in plaats van jullie quad anders kan je er niet over meepraten , de hayabusa en gsxr 1000(model 2004) zijn zowat de snelste fabrieksmortoren en gaan tegen de 310km/h en daar blijft het bij en zoals jullie zeggen , tunen voor snelheid is met de tandwielen en cilinderinhoud!!!
uitlaten en dergelijke gaan tunen op de pk's.
een hayabusa of augusta of r1 gaan zeker geen 340 en meer , moeten jullie maar eens op een motor stappen in plaats van jullie quad anders kan je er niet over meepraten , de hayabusa en gsxr 1000(model 2004) zijn zowat de snelste fabrieksmortoren en gaan tegen de 310km/h en daar blijft het bij en zoals jullie zeggen , tunen voor snelheid is met de tandwielen en cilinderinhoud!!!
uitlaten en dergelijke gaan tunen op de pk's.