Pagina 2 van 3

Geplaatst: za 02 sep, 2006 18:38
door Yamaha Grizzly 700
dat is echt niet snel :shock: een grizzly loopt standaard een dikke 100...waarom is die langzamer gemaakt dan? :oops:

Geplaatst: za 02 sep, 2006 18:51
door Kortvrint
Yamaha Grizzly 700 schreef:dat is echt niet snel :shock: een grizzly loopt standaard een dikke 100...waarom is die langzamer gemaakt dan? :oops:
Hoeveel meer weegt die wel niet, en wind vangt dat spel ook wel.

Heb overlaatste één gezien met deuren en vanalles, tof zicht maar om echt mee te crossen of iets :mrgreen:

Geplaatst: za 02 sep, 2006 18:52
door Yamaha Grizzly 700
ik weet niet of ik het nou verkeerd begrijp maar... als je achter een vrachtwagen een volle trailer hangt, loopt die alsnog wel even hard in topsnelheid.

Geplaatst: za 02 sep, 2006 19:24
door mx jake
er worden in de usa zelfs al wedstrijden mee gereden
alles voor te krijgen, maar wel super duur allemaal
er is zelfs al een G-lader voor te krijgen

Geplaatst: za 02 sep, 2006 19:58
door Ralph
Heb die G-lader gezien op plaatjes, wel tof inderdaad, de lader komt uit Denemarken. Dat hele gevaarte geeft veel meer weerstand dan een Grizzly, de overbrenging is er misschien ook niet helemaal perfect voor.

Geplaatst: za 02 sep, 2006 21:40
door mikebike
Ralph schreef:Ik heb besloten om te wachten dus dat zit wel goed, heb nu toch geen geld :) De topsnelheid van zo'n ding ligt volledig getuned op ongeveer 80 a 90 km/h, nog iets te langzaam naar m'n wens.

@ Mike:
Is gewoon voor de lol. Onderdeeltjes er op knallen en dan misschien een keer naar Marokko ofzoiets, lekker scheuren in de woestijn. Of meedoen met een rally :p
Ik moet de lol er nog eerst van inzien..van quad`s moest ik eerst ook niets weten toen ik nog fanatiek motorrijder was(iets te fanatiek vond meneer agent,vandaar dat ik 2-wielen afgezworen heb :chagarijn: )..,maar het zal wel leuk zijn om met mijn zoontje naast mekaar zittend een zandbult te bedwingen :crosser: (nu zit hij voor mij,niet superideaal..)
Maar ralph..beetje geld te veel..een keertje in Marokko scheuren,een beetje veel geld voor een keertje toch?

Geplaatst: zo 03 sep, 2006 08:33
door Kortvrint
Yamaha Grizzly 700 schreef:ik weet niet of ik het nou verkeerd begrijp maar... als je achter een vrachtwagen een volle trailer hangt, loopt die alsnog wel even hard in topsnelheid.
Ja das waar maar een vrachtwagen is begrensd op 90kmh, als je ze niet zou begrenzen zou ie mss 115 lopen zonder trailer en met mss maar 100...

Geplaatst: zo 03 sep, 2006 10:43
door Ralph
mikebike schreef:Maar ralph..beetje geld te veel..een keertje in Marokko scheuren,een beetje veel geld voor een keertje toch?
Nee, daarom doe ik het nu ook nog niet, heb er de centjes niet voor momenteel :) Ik kon er een kopen, maar die bleek duurder te zijn dan ik dacht, dus dat is niet doorgegaan.

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 10:55
door andy;
uitlaat is dezelfde van uitzicht als de ltr450

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 11:03
door Ralph
Zal wel dezelfde demper zijn, andere midpipe er op en je bent klaar.

Polaris Ranger

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 11:16
door brumm
Heb begrepen dat volgend jaar Polaris een ranger met kenteken gaat neer zetten Dacht dat het de 500EFI zou worden. Is wel grappig PGO komt met een crossbuggy van 500cc eerst even kijken wat die in prijs gaan doen.

Wel leuk voor boodschappen doen bij de supermarkt.

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 12:01
door Ralph
De Ranger XP is ook wel leuk om mee te racen, zijn helaas iets minder onderdelen voor beschikbaar.

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 12:13
door peet #77
Kortvrint schreef:
Yamaha Grizzly 700 schreef:ik weet niet of ik het nou verkeerd begrijp maar... als je achter een vrachtwagen een volle trailer hangt, loopt die alsnog wel even hard in topsnelheid.
Ja das waar maar een vrachtwagen is begrensd op 90kmh, als je ze niet zou begrenzen zou ie mss 115 lopen zonder trailer en met mss maar 100...
niet begrensd lopen die veel harder jong

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 12:15
door Yamaha Grizzly 700
wij hebben zelf op ons bedrijf een scania 164 580 v8, onze chauffeur rijd in duitsland regelmatig zonder begrenser en dan loopt hij 140. Bij gewone 6 cilinder vrachtwagens zal het een keer 120 130 zijn en dan houd het op...

Geplaatst: ma 04 sep, 2006 12:29
door peet #77
hoe oud is deze vrachtwagen al