het is nogal eenzaam om alleen te rijden

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

Sorry, maar ik rijd altijd alleen. Er zijn maar weinig mensen hier die een quad bezitten. of ze hebben geen tijd/geen zin.
hmmmmmm. eat me..
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Als jullie een keer afspreken laat het dan weten.
Kom ik mogelijkerwijs ook even een baantje doen :p
Is het niet zo dat je voor de crossbanen allerlei startvergunningen/clublidmaatschap/gezondheidsverklaringen nodig hebt voor je erop mag/kan. :?:
Als ik uit Rotterdam naar jullie kom rijden kan ik dan gewoon naar een baan gaan en een paar rondjes doen?
Lijkt me wel wat om te doen een keer op een zondag :tongduim:
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Ik kom uit het zuidelijke deel van Gelderland, als er in de omgeving iets te doen is kom ik misschien ook wel ff een keer buurten. Lijkt me gezellig! Ik heb niet bepaald de ideale cross set-up, maar gewoon kijken naar de kunsten van een ander kan ook erg leerzaam zijn... 8) Ik hou het forum iig in de gaten!

Ik zag trouwens afgelopen maandag over de maasdijk ter hoogt van Appeltern (klein dorp) een witte Raptor mij passeren. Toevallig iemand van het forum?
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

shy fx schreef:heb je kenteken op die quad of doe je alleen maar cross.
Ik heb geen kenteken. Rij alleen maar op crossbanen. :crossercool:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

he

bedankt allemaal voor jullie reacties

over een week of 3 gaat hier bij ons (Nieuw Wehl) het mais eraf

ik maak dan altijd een baan met de tractor ofja eerst cultivatoren we het land los zodat de meeste stoppels onder gewerkt zijn en dan gaan we met een grote grondbak en een tractor van 95 pk over het land heen dit een aantal keer en zo heb je dus de crossbaan

stuntbulten worden niet van zand gemaakt maar van heel dik hout
dit komt omdat ik dat gratis kan krijgen bij de de werkplaats Teunissen daar werk ik

zoals shy fx schreef dat hij bij een 15jarige ik dus op het boeren land kan crosse is dus waar

ik zou het wel leuk vinden als er meerdere komen crossen

het is op een 3 hectare grond opzich wel mooi hoor
geen echte crossbaan ofzo waar crossmotors over gaan maar wel gewoon mooi
waar je ook echt hard kan gaan :crossercool:

en wat dozo vroeg dat kan helaas niet want als je hier op een echte crossbaan wilt zoals tcd ofzo (heksenplas) dan moet je bij de motorcross verzekering verzekerd zijn als je dat wel bent dan kun je hier een dag kaart kopen die rond de 10 euro ligt en dan kun je op de crossbaan

op onze eigen baan hoef je niks te hebben
gewoon voor de lol rijden
Polaris outlaw 525 IRS
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Yamaha Grizzly 700 schreef:Hengelo overijssel :) en ik heb een eigen crossbaan, dus wie een keer zin heeft :duivel2:
heb je een eigen baan voor de grizzly,of voor een crossquad?hard rondjes rijden in zand is na een kwartier ook niet leuk meer,een beetje klauwteren met een quad is zoveel leuker :knikblij:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Plaats reactie