tuning kymco KXR 250
Tja, ik had ook liever een andere quad gehad dan zo'n chinees, maar aangezien ik op Aruba woon, heb ik totaal geen andere keus dan kymco, ofwel ge moet goud betalen voor een yamaha of Polaris. En dan nog, onderdelen zijn hier totaal niet te krijgen want alles moet ingevlogen worden. Echt harder hoeft hij niet want 90 k/u is hard zat om door de wildernis en de duinen te rijden en hier gaat toch echt alles naar de vaantjes met dat zeeklimaat en de constante warmte. Nee, gewoon lekker fors kunnen optrekken is voor mij voldoende en als ie daarmee 5 km verliest vind ik dat niet erg. Dus wat zou de juiste volgorde van upgraden zijn? :crossercool:
Dan zou ik gaan voor die vario kit van malossi... dan zal ie wel 'n stuk beter trekken, eventueel nog met 'n andere uitlaat, en je bent vertrokken...aruron schreef:Tja, ik had ook liever een andere quad gehad dan zo'n chinees, maar aangezien ik op Aruba woon, heb ik totaal geen andere keus dan kymco, ofwel ge moet goud betalen voor een yamaha of Polaris. En dan nog, onderdelen zijn hier totaal niet te krijgen want alles moet ingevlogen worden. Echt harder hoeft hij niet want 90 k/u is hard zat om door de wildernis en de duinen te rijden en hier gaat toch echt alles naar de vaantjes met dat zeeklimaat en de constante warmte. Nee, gewoon lekker fors kunnen optrekken is voor mij voldoende en als ie daarmee 5 km verliest vind ik dat niet erg. Dus wat zou de juiste volgorde van upgraden zijn?
http://malossi.sip-scootershop.com/html ... 660_EN.htm
of hier
http://www.scootpieces.com/shop/maxisco ... mco_p1.php
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
carbon is koolstof dus dat fikt als benzine
ik zou da nie graag in mijn blok hebben als het warm word.
ik denk dat je het toch verkeerd gelezen hebt.
daar komt trouwens nog bij hoe wil je carbon delen smeren? lijkt me moeilijk.
carbon achterassen hebben wel bestaan van cannondale aleen die waren super super dik
ik zou da nie graag in mijn blok hebben als het warm word.
ik denk dat je het toch verkeerd gelezen hebt.
daar komt trouwens nog bij hoe wil je carbon delen smeren? lijkt me moeilijk.
carbon achterassen hebben wel bestaan van cannondale aleen die waren super super dik
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer: