Pagina 2 van 3

Geplaatst: za 09 sep, 2006 16:34
door aruron
Tja, ik had ook liever een andere quad gehad dan zo'n chinees, maar aangezien ik op Aruba woon, heb ik totaal geen andere keus dan kymco, ofwel ge moet goud betalen voor een yamaha of Polaris. En dan nog, onderdelen zijn hier totaal niet te krijgen want alles moet ingevlogen worden. Echt harder hoeft hij niet want 90 k/u is hard zat om door de wildernis en de duinen te rijden en hier gaat toch echt alles naar de vaantjes met dat zeeklimaat en de constante warmte. Nee, gewoon lekker fors kunnen optrekken is voor mij voldoende en als ie daarmee 5 km verliest vind ik dat niet erg. Dus wat zou de juiste volgorde van upgraden zijn? :crossercool:

Geplaatst: za 09 sep, 2006 16:38
door AlfA
aruron schreef:Tja, ik had ook liever een andere quad gehad dan zo'n chinees, maar aangezien ik op Aruba woon, heb ik totaal geen andere keus dan kymco, ofwel ge moet goud betalen voor een yamaha of Polaris. En dan nog, onderdelen zijn hier totaal niet te krijgen want alles moet ingevlogen worden. Echt harder hoeft hij niet want 90 k/u is hard zat om door de wildernis en de duinen te rijden en hier gaat toch echt alles naar de vaantjes met dat zeeklimaat en de constante warmte. Nee, gewoon lekker fors kunnen optrekken is voor mij voldoende en als ie daarmee 5 km verliest vind ik dat niet erg. Dus wat zou de juiste volgorde van upgraden zijn? :crossercool:
Dan zou ik gaan voor die vario kit van malossi... dan zal ie wel 'n stuk beter trekken, eventueel nog met 'n andere uitlaat, en je bent vertrokken...

http://malossi.sip-scootershop.com/html ... 660_EN.htm

of hier

http://www.scootpieces.com/shop/maxisco ... mco_p1.php

Geplaatst: za 09 sep, 2006 17:13
door OpticalNicolas
en als je geld teveel hebt kan je natuurlijk, carbonkleppen en carbon nokkenas en al laten of zelf steken, maar ja dat kost een BOM geld

Geplaatst: za 09 sep, 2006 17:28
door aruron
Ehh geld teveel? ja... Nodig, maar dan had ik wel een echte quad gekocht

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 16:45
door broozi
wa zeggen jullie nu ga :crosser: eens horen bij att racing in burcht
zeer bekwame mensen en hebben veel ervaring met kymco

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:34
door aruron
Heb je evt. website of e-mail adres oid?
Thanks

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:39
door epix no-fear
OpticalNicolas schreef:en als je geld teveel hebt kan je natuurlijk, carbonkleppen en carbon nokkenas en al laten of zelf steken, maar ja dat kost een BOM geld

der bestaan niet eens carbon kleppen of carbon nokkenassen

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:51
door OpticalNicolas
jawel heb ik al zien staan op internet, kweet wel niemeer de site, maar wel dat ze ze voor een raptor 700hadden dacht ik er waren nog modellen maar daar heb ik nie op geklikt

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:51
door Ralph
Wilde het net zeggen, wat lult hij nou weer :? Je hoeft niet overal op te reageren, zeker niet als je het toch niet weet.

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:57
door epix no-fear
carbon is koolstof dus dat fikt als benzine
ik zou da nie graag in mijn blok hebben als het warm word.
ik denk dat je het toch verkeerd gelezen hebt.
daar komt trouwens nog bij hoe wil je carbon delen smeren? lijkt me moeilijk.
carbon achterassen hebben wel bestaan van cannondale aleen die waren super super dik

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 17:59
door OpticalNicolas
mss heb ik verkeerd gelezen, maar ne maat va mij zijn neef eeft da in zijne auto gestoke en die gaat als een BOM

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 18:01
door Fré
caramelkleppen met poedersuikerinjectie is zelfs nog beter :mrgreen:

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 18:07
door Ralph
Jaja een carbon nokkenas, dat is voor watjes, die van mij is van fimo-klei. Misschien wat gelezen over roetaanslag bij de kleppen?

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 18:11
door OpticalNicolas
jaja kwe zelf ook nie ze, kben mijne bril kwijt dus kan nie goe leze alster op mij scherm iet staat, ga nu tru on topic en help die jonge om zijn kymco wa op te drijve

Geplaatst: zo 10 sep, 2006 18:17
door Ralph
Je kan ook niet meer zo goed typen nu je je bril kwijtgeraakt bent of niet?