freestyle westdorpe
Ja deze zondag vond ik het vree goe alleszins. Het parcour lag er wel heel hard bij maar kom, ik heb me geamuseerd.
Enja hier de freestyle pictures. Kvind ze goe geslaagd. der zal er ene komen te hangen in de kantine in westdorpe. wat denkte daarvan?
Front
Back
Geen vragen stellen hoe ik hier op internet kan peet107 en filip.
@peet107: Heb al 3 eventuele vrijwillegers? Interesse?
Enja hier de freestyle pictures. Kvind ze goe geslaagd. der zal er ene komen te hangen in de kantine in westdorpe. wat denkte daarvan?
Front
Back
Geen vragen stellen hoe ik hier op internet kan peet107 en filip.
@peet107: Heb al 3 eventuele vrijwillegers? Interesse?
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
denket wel via zijn website een mailtje sturen of zo
EDIT:
neh, iere: ronald@mxzeeland.nl
Liefste Ronald,
...
EDIT2:
Ik ga jullie weer eens world famous proberen maken met POTW
http://www.z400central.com/invision/ind ... ntry538266
EDIT:
neh, iere: ronald@mxzeeland.nl
Liefste Ronald,
...
EDIT2:
Ik ga jullie weer eens world famous proberen maken met POTW
http://www.z400central.com/invision/ind ... ntry538266
White LTZ-450 - powered by MSD -
hela hela tes ni omdak ni kan rijden vr de moment mee de quad dak ni graag naar de m*tr**sjk*'s kijk ee!peet107 schreef:foto's graag sG6...
heb altijd intresse da weet ge hé ...MIsschien op ne pm ofzo?
Heb die al proberen uitprinten mor likt nie goe foto's zijn enorm wazig...
en watch you're back SG6! I'll be back!
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
daar zegt ge het wel ik moet mij daar niet ongerust over makenFlippen schreef:hela hela tes ni omdak ni kan rijden vr de moment mee de quad dak ni graag naar de m*tr**sjk*'s kijk ee!peet107 schreef:foto's graag sG6...
heb altijd intresse da weet ge hé ...MIsschien op ne pm ofzo?
Heb die al proberen uitprinten mor likt nie goe foto's zijn enorm wazig...
en watch you're back SG6! I'll be back!
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
kzal de goeie er vanavond uithalen, ben niet tevreden van de foto's. Belichting trok al op niks, ik moest er weer inkomen, en lens is iets te veel breedhoek. Alle ja khad het niet mee vond ik. Desalniettemin zijn er een paar die toch goed meevallen.
Toegevoegd na 10 uur 21 minuten:
En dit zijn de enige die ik durf posten, de rest is ronduit slecht. De mooiste zijn natuurlijk van solo's
Toegevoegd na 10 uur 21 minuten:
En dit zijn de enige die ik durf posten, de rest is ronduit slecht. De mooiste zijn natuurlijk van solo's
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ei zeg dien voorlaatste mocht je eruit houden ze
Ff bijvermelde dat mijn voorband continu loste en heb dit tijdelijk kunnen verhelpen met een tip van medecrosser door en kettingolie rond de velg te doen.
Fre:
Vindt die toch goe gelukt. Tis natuurlijk een eind geleden maar ik kan het niet beter!
Ff bijvermelde dat mijn voorband continu loste en heb dit tijdelijk kunnen verhelpen met een tip van medecrosser door en kettingolie rond de velg te doen.
Fre:
Vindt die toch goe gelukt. Tis natuurlijk een eind geleden maar ik kan het niet beter!
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u