Coaxial Relay Bypass Module (CRBM):
This unit is also known as the “Cherry Bomb” by Yoshimura. The Cherry Bomb is a simple plug in module that literally takes about two minutes to install. Along with recommended air box and exhaust modifications, the CRBM optimizes engine management parameters, maximizing engine performance. The net result in power equals out to be around seven H.P. with a Yoshimura pipe. For closed Course competition use only.
andy; schreef:Coaxial Relay Bypass Module (CRBM):
This unit is also known as the “Cherry Bomb” by Yoshimura. The Cherry Bomb is a simple plug in module that literally takes about two minutes to install. Along with recommended air box and exhaust modifications, the CRBM optimizes engine management parameters, maximizing engine performance. The net result in power equals out to be around seven H.P. with a Yoshimura pipe. For closed Course competition use only.
Coaxial Relay Bypass Module (CRBM):
Dit onderdeel is vooral bekend als "Cherry Bomb", ontwikkeld door Yoshimura. De Cherry Bomb is een module die je op een eenvoudige en snelle manier kunt inpluggen, welke maximum 2 minuten in beslag neemt. Samen met de aanbevolen luchtfilter(behuizing) en uitlaat, optimaliseert deze module de parameters van uw motor en zorgt op deze manier ook dat de maximale capaciteiten uit de motor gehaald worden. De resultaten, die op het internet te vinden zijn, spreken van een winst van 7pk met een yoshimura uitlaat.
Enkel geschikt voor gesloten circuits (competitie).
Is dat met complete lijn van Yoshi of demper alleen? Ben van zin om enkel demper te kopen omdat de voorbocht voor mijn gevoel ni echt veel uitmaakt, dus enkel demper, heb je heb mooie zicht en de sound.
Volstaat het, als ik demper van Yoshi koop, enkel met Cherry Bomb?
andy; schreef:The net result in power equals out to be around seven H.P. with a Yoshimura pipe.
Dubois schreef:De resultaten, die op het internet te vinden zijn, spreken van een winst van 7pk met een yoshimura uitlaat.
Creatief, dat wel, maar ik zou het eerder zo parafraseren:
Het totale resultaat (van al deze mods dus, vandaar het woordje "net" als in "netto" in het Nederlands) met Yoshimura uitlaatsysteem is ongeveer 7 PK.
Ik vind het een nogal stylistische zin, volgens mij marketing techniek: veel woordjes voor weinig te zeggen.
Ik rij voor de moment met een complete yoshi met db-killer, in combinatie met cherrybomb,en filterdeksel verwijderd
hoeveel pk ik juist bij heb weet ik niet maar het is echt een groot voelbaar verschil
zonder db killer gaat hij minder goed dan met
@ Peet: zal wel goed marcheren en schoon klinken ook. Ik kom na nieuwjaar zeker eens langs.
Mijn vraag was, heb nu cherrybomb met open uitlaat (originele) en open luchtfilterdeksel, als ik de demper van Yoshi koop, volstaat dat dan met een cherrybomb of moet er iets anders in de plaats komen?
Zal da zeker eens moeten doen, de uitlaat zal ni voor de eerste maand zijn want er zijn nog andere dingen op komst van Pro armor dus heb nog wel even.
Als ik nieuws heb van Yoshimura zal ik dit zeker hier posten.
Op de site van Yoshimura staat bij het RS-5 slip-on model dat er een cherrybomb bijgeleverd wordt dus denk ik dat dit moet volstaan als men enkel de slip-on uitlaat koopt anders zouden ze er de cherrybomb ni bijgeven. Bij de complete lijn wordt ook een cherrybomb bij gegeven, dat zou dus waarschijnlijk moeten volstaan
ik hep ook een l-tr 450 gehad vond dat hij beter liep met standaard uitlaat zonder db killer en chery bom dan met yoshimura uitlaat en chery bom wand dan moet je ook die pim er bij hebben anders heb je alleen meer geluid :?