OpticalNicolas schreef:Zou dit dan ook kunnen met mijne 110
moet ik niet meer met die stomme fiets naar school
denk dan toch is 2seconden na? zejje gij echt ni slimmer? er zijn praktisch geen gehomologeerde 110cc quads, laat staan dat de jouwe door de keuring geraakt? heeft uw ding ne chasisnummer met papieren? en ge zijt nog ma 14... op uwe leeftijd speelde ik nog me ne game boy...da zou gij ook beter doen ipv u te vervelen en op alles en nog wa te posten
greetz
wel, ik heb men papieren van men quad, ik moet juist nog naar verzekering en nummerplaten aanvragen ik heb dat rose formulier hier thuis liggen met shasinummer en al die troep op.
OpticalNicolas schreef:wel, ik heb men papieren van men quad, ik moet juist nog naar verzekering en nummerplaten aanvragen ik heb dat rose formulier hier thuis liggen met shasinummer en al die troep op.
en trouwens als jij met je ingeschreven quad OP JE PA ZIJNE NAAM op de baan komt en een accident veroorzaakt draag jij ertoe bij dat WIJ de rest die wel in orde zijn een slechte naam krijgen en binnekort helemaal niets meer mogen
net daarom ze moesten ze allemaal hun quad afnemen en ik meen het
rijd gij eens iemand omver wat dan... 14 jaar is nog geen verstand om op de baan te rijden ge moet zelf niet kunne rijden de kunst is om met andere rekening te houden en das het moeilijkste
ja dat weet ik ook maar kan ik deze inschrijven als landbouwvoertuig, dat is ne de vraag, want bij de ene zegt van wel en de andere niet, maar tegendan heb ik mischien al een andere, ik droom van een kawasaki 700maar hij kost wat veel, en hij doet ook wat veel van dit: