RAPTOR VERANDERINGEN
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

bedankt allemaal voor de toffe reacties , om even duidelijk te maken dit is geen sticker dit is leer gelijk de zadel
mijn zadel is de eerste voor quads die ZO MAAKT hij heeft het nog gedaan , maar hij heeft het en doet het nog altijd voor harly's .
WAARSCHIJNELIJK KAN IK VOOR DIE WAT WILLEN EENTJE LATEN MAKEN , ik zal het hem eens vragen . ik ken hem goed dus .
de prijs als hij het doet zal ik ook eens vragen , maar 85% denk ik dat hij het wel wil doen , maar dat weet je natuurlijk niet .
mijn zadel is de eerste voor quads die ZO MAAKT hij heeft het nog gedaan , maar hij heeft het en doet het nog altijd voor harly's .
WAARSCHIJNELIJK KAN IK VOOR DIE WAT WILLEN EENTJE LATEN MAKEN , ik zal het hem eens vragen . ik ken hem goed dus .
de prijs als hij het doet zal ik ook eens vragen , maar 85% denk ik dat hij het wel wil doen , maar dat weet je natuurlijk niet .
-
::::JoReN::::
- Quadrunner

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Bartje 400
- Quadracer

kevin echt
die is gewoon super mooi !
die bumper , dat zadel alles gewoon
super mooi !
die bumper , dat zadel alles gewoon
super mooi !
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

dank u bartje , jullie mogen me altijd punten in mijn garage geven .Bartje 400 schreef:kevin echtdie is gewoon super mooi !
die bumper , dat zadel alles gewoon![]()
super mooi !
degene die hun zadel willen , laat maar iets weten, ik zal eens vragen, ik kan niks beloven maar dan kan ik het eens voorstellen.
-
the dogg raptor
- Quadrider

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

nee het komt juist niet an mijn benen , ook niet als ik rare bewegingen maak kom ik er ook niet aan , die man woont 2 straten verder bij mij.wally schreef:knap gedaan, bij mijn buurt is er ook een auto stoffeerder, en heeft het ook vaker bij mijn motoren gedaan. maar kevin, ik denk dat de witte vlammen aan de zijkant snel stukgaan ivm bewegen van de benen en de stiksels doorgaan. Zou zonde zijn. Bedrijf in alkmaar heet allstof.
prachtige quad staat echt mooiKEVIN-RAPTOR #6 schreef:nee het komt juist niet an mijn benen , ook niet als ik rare bewegingen maak kom ik er ook niet aan , die man woont 2 straten verder bij mij.wally schreef:knap gedaan, bij mijn buurt is er ook een auto stoffeerder, en heeft het ook vaker bij mijn motoren gedaan. maar kevin, ik denk dat de witte vlammen aan de zijkant snel stukgaan ivm bewegen van de benen en de stiksels doorgaan. Zou zonde zijn. Bedrijf in alkmaar heet allstof.
proficiat
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

dank u wel ; maar hij is nog niet af ,merre schreef:prachtige quad staat echt mooiKEVIN-RAPTOR #6 schreef:nee het komt juist niet an mijn benen , ook niet als ik rare bewegingen maak kom ik er ook niet aan , die man woont 2 straten verder bij mij.wally schreef:knap gedaan, bij mijn buurt is er ook een auto stoffeerder, en heeft het ook vaker bij mijn motoren gedaan. maar kevin, ik denk dat de witte vlammen aan de zijkant snel stukgaan ivm bewegen van de benen en de stiksels doorgaan. Zou zonde zijn. Bedrijf in alkmaar heet allstof.
proficiat
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde