Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 05 okt, 2006 19:06
door blaster200
druk en trekveren moeten andere in, welke weet ik niet moet je op een skoetersite zijn

Geplaatst: do 05 okt, 2006 20:12
door gareth
Trekveer voor een 70cc

Geplaatst: vr 06 okt, 2006 13:46
door Twan #33
je zal wel 70cc corsa hebben of niet?
Die andere 70cc van polini is echt een bout cilinder(niet evo).

Je moet kijken of je sproeier goed is dmv de kijken welke kleur je bougie heeft,

Een gele drukveer zou voldoende moete zijn, trekveren moet je wel veranderen.
Maar dit heeft niks te maken met de dip, trekveren zorgen er voor op welk toerental de koppeling aan grijpt, waarna de de vario het overneemt bij 10 tot 15km/h.

Een dip kan dus verschillende oorzaken hebben, ik zou het probleem eerst eens bij de carbu zoeken(juiste sproeier) en daarna de vario.

E-ton viper

Geplaatst: di 10 okt, 2006 10:39
door brumm
Krijgt de motor wel genoeg lucht?

Meestal na alle aanpassingen ook luchtfilter aanpassen, zag ik niet staan in de wijzigingen.

Met de Access gelijke motor maar dan vloeistof koeling moet je altijd ook een ander luchtfilter plaatsen.

Neem Doppler dan kun je zelf bepalen of er nog meer lucht bij moet door extra opening te maken.

Geplaatst: zo 26 nov, 2006 10:45
door richard
al eens een 17.5mm carb geprobeert :knikduim:

Geplaatst: vr 22 dec, 2006 20:46
door Arno
Heb inmiddels een 19mm carburator gemonteerd met 88 sproeier(kleur bougie goed).
Sport vario van malossi met gele drukveer en een torqudriver van malossi.
Rijdt al met al wel beter,maar nog niet super.Rollen en trekveertjes nog niet helemaal ok.
VRAAG OVER DE TORQUEDRIVER:zitten vier spiebanen in waarvan ik er twee moet gebruiken.
Twee zijn er schuiner dan de andere twee,welke zal ik gebruiken en wat is het verschil?
Gaat mij om de trekkracht en niet zozeer om snelheid(60 km op de weg is hard zat) :?

Arno.

Geplaatst: za 23 dec, 2006 17:57
door kane
over diene TORQUEDRIVER die korte spiebanen zijn om te trekken en die lange spiebanen voor snelheid

nog veel succes