voor mijn eesrte keer in westdorp

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
yamaha racer
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door yamaha racer »

normaal met ne man of 3 komen zien u daar wel ok
ik wil beginnen crossen help mij aub
peet107
Quadrider
Quadrider

Bericht door peet107 »

Dat word leuk...
Misschien kunnen we maken dat we er tesamen met zen allen der zo tesamen opzitten op het parcour is toffer van met "een bende" der op te rijden en het de solo's knap lastig te maken... Ik en Flippen en onze junior zullen er zijn tegen kwart voor één...Kga me vandaag al eens gaan los rijden in Axel naar het schijnt is het daar nen ferme zandbak...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
JR
Quad Master
Quad Master

Overlijden van Eddy

Bericht door JR »

Mensen die regelmatig naar Westdorpe gaan zullen zeker de uitbaters kennen.
Een daarvan was Eddy, hij was ook diegene die ervoor had gezorgd dat het parcour er is gekomen. Het opstarten van dit crossterrein was enorm moeilijk, omwille van de vele klachten, vergunningen, eisen, normen, wetten, enz...
Hij is er toch in geslaagd om het terrrein letterlijk uit de grond te stampen. Naast het opstarten stond hij ook in voor het onderhoud van het parcour, dat hij zelf had uitgetekend en aangelegd. Als je er kwam zag je hem altijd naats het parcour zitten , kijkend naar de voorbijkomende crossers.
Laatste tijd had hij het veel moeilijker. Hij kreeg de diagnose dat hij k anker had. Ondanks alle moeilijkheden die dit meebracht bleef hij op post. Zijn parcour zou inorde zijn. Laatste weken ging hij sterk achteruit en moest meerdere malen naar het ziekenhuis. Toch bleef hij zijn werk doen. Hij zou trouw blijven aan zijn parcour en mocht hij het geluk hebben daar sterven.
In de ochtend van zaterdag 21 oktober was het tijd voor Eddy. Hij moest de strijd staken.

Zijn laatste wens was dan ook dat zijn Finlandcircuit open zou blijven. Daarom is Westdorpe zondag toch open, ook al staat er iets anders op de website.
Om ons medeleven te tonen zouden we morgen met een zwarte band rond onze arm rijden. Hiermee ook zijn familie en vrienden te steunen in het moelijkste wat er is, nml iemand dicht bij jou verliezen.
Kom je morgen naar Westdorpe, draag dan alsjeblief een zwarte band om die boodschap over te brengen.
‰ Quadracing Team
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ik zal er ook bij zijn
zeg peter als jij der bent is het altijd plezier he :D
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

het parcour is pas om 14uur open hé? of zijn we verkeerd ingelicht?
Erasmus all the way!
Plaats reactie