Pagina 2 van 2

Geplaatst: za 04 nov, 2006 11:28
door Twan #33
42 op de wielen of motor?

Geplaatst: za 04 nov, 2006 12:52
door wally
wielen

Geplaatst: za 04 nov, 2006 15:57
door bulcky
Een maat van mij plooit constand de directie baartjes (je weet wel die staven bij je a armen die naar je stuurstang gaan).
Hij kan zeer ver op zijn achterwielen rijden en al 3 of 4 keer bij het neerkomen zo'n staaf geplooit.

Geplaatst: za 04 nov, 2006 16:37
door wally
moet ie zorgen dattie ook netjes neerkomt.

Geplaatst: za 04 nov, 2006 18:25
door DJR
Ik kan enkel het niet goed ineensteken van de fiche voor de ventilator bevestigen. Anders stoort het me ook dat de A-Arms niet gepoederlakt zijn :x . Ergo, als je veel door lang gras rijd zijn de onderkanten vooraan al bijna volledig blank gewreven :( Daar heb ik nu carbonplakkers op geplakt en ziet er :crossercool: uit.

Geplaatst: za 04 nov, 2006 18:46
door bulcky
wally schreef:moet ie zorgen dattie ook netjes neerkomt.
Dat is het probleem niet komt mooi recht neer. hij staat met spoorverbreders voor mischien is het dat

Geplaatst: ma 06 nov, 2006 09:26
door JR
Dat hebben ze me ook wijsgemaakt é. Zou het ook willen weten hoeveel het nu exact is. Mss eens laten testen.

Geplaatst: ma 06 nov, 2006 15:44
door SlOoT
bulcky schreef:
wally schreef:moet ie zorgen dattie ook netjes neerkomt.
Dat is het probleem niet komt mooi recht neer. hij staat met spoorverbreders voor mischien is het dat
als je spoorverbreders vooraan hebt worden de krachten veel groter, omdat je dan een soort van hefboom effect krijgt. Normaal is er geen hefboom effect. Maar als je spoorverbreders plaats komt het wiel verder naar buiten, maar het draaipunt (de kogels van de a-arm) blijft op dezelfde plek. Hierdoor krijg je een hefboom effect en worden de krachten veel groter met als gevolg dat dingen veel sneller krom/kapot gaan als normaal.