yamaha tri-z schreef:nou van dat krimpen door koelen had je wel gelijk in.
aleen hangt dit af van het uitzetting coefficient van de bout en het aluminium er omheen
Ik had het over dat ijzer vijlsel ...
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
waarschijnlijk zullen je lagers ook wel vervangen moeten worden, dus dat ijzervijlsel speel geen rol
ik ben ook wel eens aan het tobben geweest met de achterbrug bout, maar dat was met een trike
daar heb ik toen M10-draad in getapt aan de kant van de boutkop
en daar een draadstang in gedraait, daar weer een stukje buis overheen,wat net iets groter is dan de boutkop, en daar weer een grote ring/revet en een moer M-10 op, en dan maar draaien
het was een heel gedoe maar het is wel gelukt
met slaan maak je meer kapot dan je lief is
zit er een gat in die lange bout? Steek er een brede doorslag in, los de ophang punten, neem zware hamer 1kg min. Bij de eerste tik is em al los en ga je die op je gemak kunne doorkloppen. Het zal nog steeds met moeite gaan. De mijne had dit ook bij de eerste maal verwijderen. Stond zo droog als iets. Nadien met montagevet bestendig tegen water en die ik krijg ik er nu uit met gemak. Moet er wel nog op kloppen maar niet zo geweldig.
zit er een gat in die lange bout? Steek er een brede doorslag in, los de ophang punten, neem zware hamer 1kg min. Bij de eerste tik is em al los en ga je die op je gemak kunne doorkloppen. Het zal nog steeds met moeite gaan. De mijne had dit ook bij de eerste maal verwijderen. Stond zo droog als iets. Nadien met montagevet bestendig tegen water en die ik krijg ik er nu uit met gemak. Moet er wel nog op kloppen maar niet zo geweldig.
volgens mij weet jij niet hoe vast die bout kan zitten.
Wij hebben toen ook alle bevestegings punten van blok los gemaakt en was nog een beweging in te krijgen.
volgens mij weet jij niet hoe vast die bout kan zitten.
Wij hebben toen ook alle bevestegings punten van blok los gemaakt en was nog een beweging in te krijgen.
idd
doorbranden , andere oplossing is er niet dus dat gaan we morgen doen
en dan maar nieuwe bout , met alle gewel krijg je hem niet los of je moet alles kapot slaan en dat zou te zot zijn
En heel onze workshop meebrengen zeker, ik stel voor dat jullie die quad brengen, na het weekend kan je hem terug komen afhalen. Ondertussen heb je eens een ander deel van België verkend en kan je bij thuiskomst ginder wat wilde verhalen extra kwijt