aankoop gps
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ben altijd tevreden geweest van Garmin en super service na verkoop. Ik ben zonder probleem al een Garmin vervangen geweest binnen de week. Al redelijk wat klachten gehoord over service afdeling TomTom.
Gebruiksgemak is iets minder misschien maar eens je het gewoon bent vind ik het wel meer mogelijkheden bieden.
Gebruiksgemak is iets minder misschien maar eens je het gewoon bent vind ik het wel meer mogelijkheden bieden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

Tomtom zou het de vele reparaties niet aankunnen door de hoge verkoop...dat is wat ik hoorde. maar we hebben er 2 en in een jaar nog geen problemen gehadNo Limit YFZ schreef:Ben altijd tevreden geweest van Garmin en super service na verkoop. Ik ben zonder probleem al een Garmin vervangen geweest binnen de week. Al redelijk wat klachten gehoord over service afdeling TomTom.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Als je zelfde functionaliteiten wil op tom tom en garmin spreek je over tomtom 710 en garmin C550.
Dan is Garmin toch +/- 100 € goedkoper. Ik heb drie toestellen nodig en dat maakt toch al heel verschil.
Dan is Garmin toch +/- 100 € goedkoper. Ik heb drie toestellen nodig en dat maakt toch al heel verschil.
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

dat kloptNo Limit YFZ schreef:Als je zelfde functionaliteiten wil op tom tom en garmin spreek je over tomtom 710 en garmin C550.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
Na-service van TomTom is inderdaad minder. Vroeger kon je ze zelfs nog bellen, dat kan nu niet meer. Is ook wel te begrijpen, ze zijn de bestverkopende GPS fabrikant denk ik, dan wordt het veel te druk. Zouden ze iets aan moeten doen, ze hebben geld genoeg...
Ik heb voor TomTom gekozen omdat hun kaarten aanbod beter is dan dat van Garmin, anders had ik wel voor Garmin gekozen.
Ik heb voor TomTom gekozen omdat hun kaarten aanbod beter is dan dat van Garmin, anders had ik wel voor Garmin gekozen.
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
ik heb garmin nuvi 300 en ben content wel de eerste keer een beetje zoekwerk aan
tom tom hebben ze mij afgeraden voor de herstelling zou lang kunnen duren zijden ze mij
tom tom hebben ze mij afgeraden voor de herstelling zou lang kunnen duren zijden ze mij
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Als je 3 toestellen nodig hebt dan moet je mits een beetje "rondkijken" 3 tomtom's toch kunnen kopen aan de prijs van 3 garmin'sNo Limit YFZ schreef:Als je zelfde functionaliteiten wil op tom tom en garmin spreek je over tomtom 710 en garmin C550.
Is het puur om de kaarten van Europa te doen? of heb je de bluetooth functie enzo ook nodig, en de afstandsbediening?No Limit YFZ schreef:Als je zelfde functionaliteiten wil op tom tom en garmin spreek je over tomtom 710 en garmin C550.
Als dat niet is, zou ik eens kijken voor de nieuwe TomTom One Europe, die heb je voor rond de 440-450€
En dan heb je de nieuwe TomTom One, die is 'n stuk beter.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Die die in eigen bestelwagen gaat zou ik graag met bluetooth hebben aangezien ik daar geen carkit heb. Heb nog effe tijd, is pas voor volgende maand. Als er nog tips zijn, laat maar horen.
Tom Tom one vind ik qua uitzicht persoonlijk niet denderend.
Tom Tom one vind ik qua uitzicht persoonlijk niet denderend.
Het eerste model dat zag er niet uit, dat klopt, maar heb je V2 al gezien, die is nog maar enkele weken uit, veel "slanker", niet zo'n dikke rand meer rondom het scherm, enz...No Limit YFZ schreef:Tom Tom one vind ik qua uitzicht persoonlijk niet denderend.
Ik heb ook een TT910 en heb geen problemen met bluetooth. In het begin wel, toen moest ik ook hard schreeuwen, tot ik erachter kwam dat mijn estern microfoontje niet goed instak. Met deze microfoon op de zonneklep hebben mijn klanten geen enkel probleem om me te verstaan, en ze hebben héél weinig last van omgevingsgeluiden, daar ben ik dus echt wel tevreden over.Ralph schreef:Ik heb dat bluetooth gebeuren ook op m'n TT910, maar ik vind dat toch niet zo lekker werken, niet goed te verstaan en je moet schreeuwen. Een bluetooth headset werkt veel beter.
Doemme, ik begin op zo nen verkoper van TomTom te lijke
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
hmmm, je maakt het me moeilijk Alfa
Garmin C550 Europe met bleutooth 390 €
TomTom One Europe 360 € (zelfs al 315 € aangeboden maar moet dat nog checken)
TomTom C710 470 €
Ik blijf lichte voorkeur hebben voor Garmin, je krijgt er meest voor je prijs en goede tech support van invoerder.
Garmin C550 Europe met bleutooth 390 €
TomTom One Europe 360 € (zelfs al 315 € aangeboden maar moet dat nog checken)
TomTom C710 470 €
Ik blijf lichte voorkeur hebben voor Garmin, je krijgt er meest voor je prijs en goede tech support van invoerder.