plastiek schilderen
gaat inderdaad perfect, gewoon eerst 2 lagen goede primer erop spuiten, dan 2 lagen de kleur en als laatste blanke lak.
Tip: als je spuit, hou dan alles stof en vet vrij.
dit kun je doen met een kleefdoekje,
het spuiten kun je denk ik het beste doen met een industrie-lak maar dat moet je zelf weten.
Tip: als je spuit, hou dan alles stof en vet vrij.
dit kun je doen met een kleefdoekje,
het spuiten kun je denk ik het beste doen met een industrie-lak maar dat moet je zelf weten.
Inderdaad gaat perfect. Heb het gezien bij iemand. Hij had nog een vorobeeld liggen, een stuk spatbord.
Dit vouwde hij dubbel en gebeurde niks mee.
Als je maar weekmaker gebruikt.
Dit vouwde hij dubbel en gebeurde niks mee.
Als je maar weekmaker gebruikt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
weekmaker?
is hier ook nog een andere naam voor?
even wikipedia bekijken:
Weekmakers zijn stoffen die kunststoffen elastisch maken. Als een thermoharder (soort plastiek) zo stevig is dat er weinig meer mee gedaan kan worden, wordt er een weekmaker aan toegevoegd, om het zacht en minder breekbaar te maken.
de scoobiedoo touwtjes:
In juli 2004 kwamen weekmakers in het nieuws vanwege de grote hoeveelheden die gebruikt worden in zogenaamde scoubidoutouwtjes en de mogelijke risico's bij het kauwen op de touwtjes door kleine kinderen. Er is geen medisch bewijs van schadelijkheid voor de gezondheid.
jaja.. ik heb research gedaan
is hier ook nog een andere naam voor?
even wikipedia bekijken:
Weekmakers zijn stoffen die kunststoffen elastisch maken. Als een thermoharder (soort plastiek) zo stevig is dat er weinig meer mee gedaan kan worden, wordt er een weekmaker aan toegevoegd, om het zacht en minder breekbaar te maken.
de scoobiedoo touwtjes:
In juli 2004 kwamen weekmakers in het nieuws vanwege de grote hoeveelheden die gebruikt worden in zogenaamde scoubidoutouwtjes en de mogelijke risico's bij het kauwen op de touwtjes door kleine kinderen. Er is geen medisch bewijs van schadelijkheid voor de gezondheid.
jaja.. ik heb research gedaan