MSN VIRUS

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

http://www.pandasoftware.com/activescan ... scan_2.asp

Deze zal die ook wel verwijderen vermoed ik, iemand wat het wil testen?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

hmmm, men zus had er dus ook op geklikt en menne pa zenne pc naar de ...

heb kunnen opstarten via een mini PE cd en het enige virusprogramma wat daarop werkte was NOD32, de rest vond geen virus, deze was het enige die het virus vond.

Nu heb ik ook kaspersky, deze werkt nu samen met f-secure. Als er nu nog iets binnenkomt :duivel3:
--HoNdA 400--
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Geen 2 virusscanners laten samenwerken, dat kan voor serieuze problemen zorgen. Hou Kaspersky en smijt F-Secure er gewoon af.

Kan iemand die link eens doorsturen, ik vraag me af wat voor virus het is. De link die hier gepost stond, werkte niet bij mij.
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

volgens mij als je gewoon niet te gierig bent om ieder jaar ff 60 euro ofzo :wink: over te maken dan heb je gewoon de beste virusscanner(norton) en geloof me maar dat dit veilig is download ook e.d maar nog NOOIT een virus gehad! :knikduim:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Norton Anti-Virus en veilig kan je niet in één zin gebruiken. Volgens mij kunnen er niet echt veel programma's tippen aan Kaspersky (qua veiligheid), Norton is natuurlijk gemakkelijker te gebruiken maar ook CPU intensiever.
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

Alfredo schreef:Norton Anti-Virus en veilig kan je niet in één zin gebruiken. Volgens mij kunnen er niet echt veel programma's tippen aan Kaspersky (qua veiligheid), Norton is natuurlijk gemakkelijker te gebruiken maar ook CPU intensiever.
Geef ik u volledig gelijk in
--HoNdA 400--
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

heb zelf ook de nieuwe norton gehad 1 maand proef maar doe mij maar Kaspersky en ewido :mrgreen:
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

Alfredo schreef:Seite nicht gefunden!

Natuurlijk moet je daar eens op klikken om te zien wat dat geeft. ;) Dus dit is geen .pif of .scr bestand, maar een site met ActiveX content? Of wat heb je zo nog dat geen server side execution is? Kan je met Javascript ook .pif bestanden laden bv.?
Sorry voor het later reageren.! bij mij doet hij het gewoon als ik op die link klik hoor, allen dan veranderd de adressbalk van .com naar .net/en/

Als ik mijn virusscanner aanzet laat ik ze altijd tegelijkertijd aan staan. En ik heb er ook nooit iets meer gahad, of een instabiele PC ?

Ik gebruik: AVG 7.5 en AD-Awear SE personal. Zijn dat een beetje knappe scanners of moet ik ook maar es Kaspersky downloaden ?

Grtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

klf300 schreef:
Alfredo schreef:Seite nicht gefunden!

Natuurlijk moet je daar eens op klikken om te zien wat dat geeft. ;) Dus dit is geen .pif of .scr bestand, maar een site met ActiveX content? Of wat heb je zo nog dat geen server side execution is? Kan je met Javascript ook .pif bestanden laden bv.?
Sorry voor het later reageren.! bij mij doet hij het gewoon als ik op die link klik hoor, allen dan veranderd de adressbalk van .com naar .net/en/

Als ik mijn virusscanner aanzet laat ik ze altijd tegelijkertijd aan staan. En ik heb er ook nooit iets meer gahad, of een instabiele PC ?

Ik gebruik: AVG 7.5 en AD-Awear SE personal. Zijn dat een beetje knappe scanners of moet ik ook maar es Kaspersky downloaden ?

Grtzz
Dit zijn gen 2 virusccanners, dus dat is geen probleem

AVG is een virusscan, zeker gene slechte, en Ad-aware is een intispyware programma, maar de personal versie draait niet in het geheugen, die moet je regelmatig handmatig laten scannen.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

@ ALfa, bedankt voor je andwoord daar kan ik iets mee :applaus: :buig:
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

http://www.av-comparatives.org/seiten/e ... 006_08.php

Zoals altijd doen AVK, F-Secure, Kaspersky, ... het goed (Norton deze keer verassend ook), AVG zit op 91%. Ik gebruik meestal AVK en Kaspersky (op verschillende PC's), AVK is beter in het vinden van nieuwe virussen (die niet in de database staan), maar scant voor mij te traag.
Plaats reactie