Enkel lezen indien geboren voor 1978 !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
teut, ik heb geen kinderswantjes #9 schreef:één ding: die helden van toen zijn wel de ouders van nu hé!
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
der zit veel waarheid in en ja het 'lijkt' alsof het vroeger beter was en dat gevoel heb ik ook, alleen denk ik dat het iets is wat iedereen in elke generatie denkt.
maar er zijn veel van die kleine rotte smeerlappen die veeeel te verwend zijn, en dat is wel een feit
ze moetn maar ne keer janken en ze hebben al wat ze wouden,
wij vroeger janken, een draai rond uw oren, ne schop onder uw gat en vooruit, werken!
en dan uw pa: wa? nog tegenspreken? vanav GEEN eten en direct in uw bed!
op die moment verwenst ge ze als klein manneke, maar nu zijt ge ze er wel dankbaar voor!
maar er zijn veel van die kleine rotte smeerlappen die veeeel te verwend zijn, en dat is wel een feit
wij vroeger janken, een draai rond uw oren, ne schop onder uw gat en vooruit, werken!
op die moment verwenst ge ze als klein manneke, maar nu zijt ge ze er wel dankbaar voor!
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
nu is alles "overbeschermd" en door het dragen van gevolgen bouw je karakterAlfredo schreef:Geen regels? Als ik het zo hoor, was het vroeger een pak strenger dan nu. De maatschappij is toch enorm versoepeld ivm vroeger?
tegenwoordig is het permissiviteit troef..
Flippen schreef:der zit veel waarheid in en ja het 'lijkt' alsof het vroeger beter was en dat gevoel heb ik ook, alleen denk ik dat het iets is wat iedereen in elke generatie denkt.
ewel zo was da bij mij ook en ik ben van 79!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wantjes #9 schreef:teut teut, moet ik komen helpenbrutus32 schreef:teut, ik heb geen kinderswantjes #9 schreef:één ding: die helden van toen zijn wel de ouders van nu hé!
LOL typisch de mannen van erasmus he !
altijd hulpvaardig ! :lol:
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
snie nodig, ben al ne grote jongenwantjes #9 schreef:teut teut, moet ik komen helpenbrutus32 schreef:teut, ik heb geen kinderswantjes #9 schreef:één ding: die helden van toen zijn wel de ouders van nu hé!