Pagina 2 van 31
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:05
door doubletracing
echt super die quad,moet wel zalig rijden denk ik
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:07
door blasterboy
prachtige quad
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:17
door Twan #33
wie kan mij het principe van die ena-armen eens uitleggen?
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:52
door airwolf
zeer schoon quadje!
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:56
door Quadzillaboy
doubletracing schreef:echt super die quad,moet wel zalig rijden denk ik
Ik kan daar spijtig genoeg nog geen antwoord op geven. Na zondag zal ik het laten weten
Twan #33 schreef:wie kan mij het principe van die ena-armen eens uitleggen?
Het enige dat ik weet is dat het niet zo vermoeiend zou zijn voor de armen.
Misschien dat ik nu zelfs 4 ronden kan rijden in plaats van drie
Geplaatst: do 21 dec, 2006 08:56
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:ik denk dat je wel de veren nog's moet goed setten, normaal moet het kader zo plat mogelijk staan in rust, als je erop gaat zitten
dat het achterste iets lager is of het voorste, is goed voor het opvangen van de putten vls heeft dit systeem goed uitgewerkt,
en de nieuwe laeger kaders voor yfz zijn ook zo aangepast !
Mij hebben ze altijd geleerd dat neus ietsje hoger moest staan. Op yfz maten wij ter hoogte van van voetsteunen en ter hoogte van punt waar chassis knikt en vooraan moest dat 0.5 tot 1 cm hoger liggen.
Schitterend quadje heb je met die 250 ! Die Laegers armen maken het echt af !
Geplaatst: do 21 dec, 2006 19:03
door Quadzillaboy
Ik heb de durablue lowering strut vandaag aangekregen. Ik zal hem zo proberen te zetten zoals No limit zei.
Zo ziet dat ding eruit
Geplaatst: do 21 dec, 2006 19:23
door epix no-fear
ziet er goed uit christioph
ik ben benieuwd wat dat gaat geven
ik kijk niet zo zeer naar hoe de quad staat in rust stand maar meer naar hoe hij komt te staan als ik er op zit.
die quadzilla ston achteraan ook hoger als vooraan als hij gewoon stond maar als ik er op ging zitte dan zakt hij precies goed.
zo ga ik die 250 ook afstellen
je moet er wel rekening mee houden dat als je achter kleinere banden ligt het ook nog verschil gaan geven
Geplaatst: do 21 dec, 2006 19:27
door Alfredo
Je voorste wielen op karton zetten zodat ze gemakkelijk kunnen schuiven en met je volledige uitrusting op je quad gaan zitten. Dan meet je (iemand anders) ter hoogte van de voetsteunen en het voorste motorophangpunt. Achteraan moet je rond de 20cm zitten, vooraan 0,75 tot 1,25cm hoger.
Geplaatst: vr 22 dec, 2006 20:19
door Quadzillaboy
Ik heb vandaag mijn LRD Adjustable big bore uitlaat erop gezet. Je voelt dat hij vrijer ademt want hij is heviger. Maar weet iemand misschien wat het verschil is tussen als je hem ver uit elkaar zet of als je hem zo kort mogelijk tegen elkaar zet? Ik zou moeten weten wanneer hij sterker onderin word of wanneer hij hoger in de toeren gaat.
Hier zijn enkele foto's
Geplaatst: vr 22 dec, 2006 20:32
door epix no-fear
ik meen me te herinneren dat als je hem verder uit draait dat hij sterker onderin word.
anders gewoon even proberen het zijn maar 4 boutjes
Geplaatst: vr 22 dec, 2006 21:07
door gareth
Als je hem uit elkaar draait wordt het volume van de uitlaat groter. Dus meer benzine/grotere sproeier en dus zal die wat sterker onderin worden. In hoge toeren zal je hier weinig van merken.
Geplaatst: vr 22 dec, 2006 21:52
door epix no-fear
bij een lrd adjustable hoef je niet te rejetten dat is het voordeel van deze uitlaat
je kan ter plekke je powerband aan passen zonder te hoeven rejetten
Geplaatst: vr 22 dec, 2006 23:13
door gareth
Ow weet je dat zeker. Uitlaat aanpassen is meestal ook gelijk carburateur afstellen.
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 19:30
door Quadzillaboy