nieuwjaar
Wij hebben niet echt een speciaal gerecht voor nieuwjaar (denk ik) We eten gewoon veel te veel, als t maar lekker is
Ik woon dicht tegen de Nederlandse grens (in vogelvlucht amper 300m), en ik ga zeker ook dit jaar jullie oliebollen/krentenbollen (het is een mengeling, kan dat?) halen, zalig!
Ik woon dicht tegen de Nederlandse grens (in vogelvlucht amper 300m), en ik ga zeker ook dit jaar jullie oliebollen/krentenbollen (het is een mengeling, kan dat?) halen, zalig!
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Die kroketten uit de muur zijn echt de goorste, niet nemen hoor als je in Holland bent Oliebollen hebben wij op de kermis ook, maar veel word er gegeten met oud en nieuw, vorig jaar heb ik er nog een stuk of 70 a 80 gebakken. Dit jaar weer, en nu ook met appelbeignets erbij!
Met kerst eet de helft een kalkoen gok ik, dan een deel varkenshaas of ossenhaas en nog weer mensen gaan gourmetten.
Met kerst eet de helft een kalkoen gok ik, dan een deel varkenshaas of ossenhaas en nog weer mensen gaan gourmetten.
-
- Quad Master
-
- Quad Expert
neeeeeeeeeeeeeeeej niet gourmetten da duurt echt zo achterlijk lang
voor zo'n achterlijk pannetje op temperatuur is en je je eten gebakken hebt ben je al gestorven aan de honger dood.
en mocht dat niet het geval zijn dan heb je net genoeg voedsel om het gaatje in je kies te vullen
voor zo'n achterlijk pannetje op temperatuur is en je je eten gebakken hebt ben je al gestorven aan de honger dood.
en mocht dat niet het geval zijn dan heb je net genoeg voedsel om het gaatje in je kies te vullen
CustomCoatingsHelvoirt