ey da kwam omdat dat me eerste keer op een banshee was he ik rij jullie er ooit wel uit maar ik kwam van een 50 cc naar een banshee vind je het gek dat ik dan nog niet goed op een cross baan kan rijden
banshee rijder schreef:ey ik heb dit topic niet gestart he
ik zat maar een beetje te dollen darom staat het ook in cafe he
tss kvond het maar nix goed geprobeert jah maar hou mij volgende keer niet weer voor de gek gwn tijdverlies dit topic volgen
Toegevoegd na 1 minuten:
banshee rijder schreef:ey da kwam omdat dat me eerste keer op een banshee was he ik rij jullie er ooit wel uit maar ik kwam van een 50 cc naar een banshee vind je het gek dat ik dan nog niet goed op een cross baan kan rijden
kan miss wel goed zijn maar bluf er dan niet zo mee aub kvind je maar zielig ma kom
er staat toch niet dat je dit topic moest blijven volgen we wouden gewoon kijken hoe lang jullie dit bleeven geloven
en darom ook in cafe zodat we hier geen probleemen mee krijgen
banshee rijder schreef:er staat toch niet dat je dit topic moest blijven volgen we wouden gewoon kijken hoe lang jullie dit bleeven geloven
en darom ook in cafe zodat we hier geen probleemen mee krijgen
goed gelukt zou ik zeggen maar als ik admin was had je van mij al een geel kaartje gekregen en nu stop ik voor ik het sffs gedaan heb
banshee rijder schreef:ey da kwam omdat dat me eerste keer op een banshee was he ik rij jullie er ooit wel uit maar ik kwam van een 50 cc naar een banshee vind je het gek dat ik dan nog niet goed op een cross baan kan rijden
Sorry ik kon het mij echt niet laten. Maar wanneer iemand bluft, mag hij zich ooit wel eens aan een tegenreactie verwachten.
En vergeet niet, we zijn hier in het café bezig, en daar wordt er soms toch veel gezeverd hé!
Sorry ik kon het mij echt niet laten. Maar wanneer iemand bluft, mag hij zich ooit wel eens aan een tegenreactie verwachten.
En vergeet niet, we zijn hier in het café bezig, en daar wordt er soms toch veel gezeverd hé!
daar heb je weer gelijk in maar ik ga niets meer zeggen hierover als we willen verder praten kom dan in de chatspot. srry kon het ff niet laten maar het kwam even tot boven met zijn flauwe ideetjes