Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 02 jan, 2007 12:27
door Fré
yamaha tri-z schreef:een twin row carrier doet ook veel.
het draag oppervlak van de lagers word dan veel grotere en dus de kans op inlopen minder
niets belet de as dat ie kan rondspelen in de lagers, of er nu een dubbele binnenring op zit of niet. Uiteindelijk zullen die twin rows wel langer meegaan, maar de kern van het probleem ligt jammer genoeg nog altijd bij de as.
@Stompie: het gaat niet over de as kapot springen of niet, het gaat over de afwerkingstoleranties die gebruikt worden en die bij durablue te wensen over laten.
Geplaatst: di 02 jan, 2007 18:42
door Teunie
yamaha tri-z schreef:een twin row carrier doet ook veel.
het draag oppervlak van de lagers word dan veel grotere en dus de kans op inlopen minder
Bij normaal gebruik loopt de as echt niet in hoor.
Kwestie van op tijd de lagers vervangen en niet rijden tot alles vast zit
Geplaatst: di 02 jan, 2007 18:54
door stompie
nja ik ga zien wat da kost dat opspuiten enzo en wat menne pa er van zegt. Anders nieuwe as. OP die moment zalk dan ng wat uitleg zoekn of vragen ovr de assen
allemaal bedankt
Geplaatst: di 02 jan, 2007 18:56
door Teunie
Bijkomend voordeel is dat een aftermarket as sterker is, langer is en meer garantie heeft
Ik vind dat altijd een goed excuus om toch een nieuwe as te kopen terwijl ik het eigenlijk niet gepland heb.
Geplaatst: di 02 jan, 2007 22:08
door Mika
Dat is een LSR as wat op die quad staat dus als het nog mogelijk is zou ik ze toch laten maken!
Geplaatst: wo 03 jan, 2007 10:18
door stompie
ah bedankt mika voor de nuttige informatie
ik weet echt niet wat daar allemaal opstaat. De vorige eigenaar kon me echt niets vertellen. Ik zou eigenlijk ook wel eens graag willen weten wat er motorisch aan gedaan is.
greetz Simon
Geplaatst: wo 03 jan, 2007 13:39
door Mika
Er staat een HRC kit op, een hogedruk piston en een BigGun uitlaatsysteem.
Ik zal je anders even mijn mod-lijstje via PM doorsturen!