Pagina 2 van 2

Geplaatst: za 06 jan, 2007 21:03
door Quad racer
oo dit probleem had ik ook toen ik een 150cc quad had

het beste wat je kunt doen is carberateur onder in de vlotterkamer schoonmaken
het vacum klepje bij de benzine kraantje (als die bij uw model zit) even doorblazen
en het luchtfilter schoon maken

want hierbij is het heel raar
eerst komt het fijne filter naarna het grof filter :lol:

maar dan zou hij als het goed is weer goed moeten doen
dat had ik toen destijds ook

Geplaatst: za 06 jan, 2007 23:47
door bosjesman85
Quad racer schreef:oo dit probleem had ik ook toen ik een 150cc quad had

het beste wat je kunt doen is carberateur onder in de vlotterkamer schoonmaken
het vacum klepje bij de benzine kraantje (als die bij uw model zit) even doorblazen
en het luchtfilter schoon maken

want hierbij is het heel raar
eerst komt het fijne filter naarna het grof filter :lol:

maar dan zou hij als het goed is weer goed moeten doen
dat had ik toen destijds ook
Het lijkt heel veel werk te zijn om bij de carburateur te komen, hoe gaat dit het snelst en hoelang doen jullie daar ongeveer over?

Geplaatst: zo 07 jan, 2007 00:06
door SlOoT
Dat ligt eraan. Bij die van ons moest je zowat de hele quad uit elkaar halen :buig:

Geplaatst: zo 07 jan, 2007 00:08
door bosjesman85
SlOoT schreef:Dat ligt eraan. Bij die van ons moest je zowat de hele quad uit elkaar halen :buig:
Ja bij mij ook, echt onhandig hè! Ik heb daar wel een dagje voor nodig vrees ik:(

Geplaatst: zo 07 jan, 2007 09:49
door Ralph
Bosjesman, niet iedere keer quoten a.u.b.

Geplaatst: zo 07 jan, 2007 10:46
door wally
Ralph schreef:Bosjesman, niet iedere keer quoten a.u.b.
:buig: 1-0 :mrgreen: