Pagina 2 van 3
Geplaatst: di 09 jan, 2007 15:32
door mannetje cross
dus met een raptor 660 zou ik dus WEL kunnen crossen? maar dan moet ik hem aleen verbreden ? en verlagen? maar als je hem verlaagt en je springt over een bult... komt de buik dan niet aan de grond?
Geplaatst: di 09 jan, 2007 15:35
door Quad racer
ik kon het verschil goed merken toen ik op een 660 zat en op mijn z400
die rappy is echt wel hoger
die keerl gaf in een x volgas
en ik vind zelf dat de z400 feller is
Geplaatst: di 09 jan, 2007 18:20
door mannetje cross
quad-racer jij hebt erbij achterop gezeten bij de raptor? mischien heeft hij het gas wel geleidelijk aan open gedaan...
graag antwoorden door mensen die ervaring hebben met een RAPTOR 660
is die nou wel ofniet goed voor de cross?
EDIT: @ quad-racer je hebt je post aangepast... zie ik.. dus hij trok wel volgas weg...
Geplaatst: di 09 jan, 2007 18:43
door Quad racer
ik denk dat je een quad moet kopen wat je het beste lijkt
wat je het mooiste vind
maar ik denk dat als je een z of kfx 400 koopt
dat je geld bespaard aan de verbreding en verlagen bijvoorbeeld
daarkun je bijvoorbeeld weer nerfbars van kopen
zo zou ik het aangepakt hebben
maaja ieders zijn ding he
Geplaatst: di 09 jan, 2007 18:47
door mannetje cross
ja maar als er nou al nerfbars opzitten?
en ik wil weten of ze nou wel of niet goed zijn voor de cross?
de een zegt van wel de ander niet..?
oja op de dqt site mooie foto's van die raptor 660 en daar zie ik dat je er wel goed mee kunt crossen
Geplaatst: di 09 jan, 2007 18:52
door SlOoT
Tuurlijk kun je met een Raptor 660 crossen. Maar het licht natuurlijk grotendeels allemaal aan de persoon die er op zit
Geplaatst: di 09 jan, 2007 19:38
door pierre
Waarom zou je daarmee niet kunnen crossen?
En wat het zwaartepunt betreft, ik heb daar nog geen problemen mee gehad (rijd wel met een bredere as en vooraan spoorverbreders),
en wat de power betreft, ik heb een maat met een z400 en als wij samen gaan rijden, ga ik voor hoor in het optrekken (beide dynojet en andere uitlaat), dus power heb je zeker.
dus als je aan een raptor kan geraken voor een mooie prijs, waarom zou je dan een 400 moeten kopen die misschien duurder is
en zoals SlOoT zegt, het ligt ook grotendeels aan de persoon die ermee rijd
Geplaatst: di 09 jan, 2007 19:45
door mannetje cross
dus het maakt eigenlijk niks uit welke ik neem
de raptor die ik kan krijgen is net zo duur als een z400 dus
dan ga ik denk ik voor ene raptor 660 is er nog iets waar ik op moet letten?
en dan zal ik hem wel verbreden
Geplaatst: di 09 jan, 2007 20:49
door cross-X-team
hier kun je wel ff opletten bij de raptor 660.. volgens mij bij het 2001 model zijn er problemen met de versnellingsbak
Geplaatst: di 09 jan, 2007 20:59
door SlOoT
He Cross-X-team, is een Raptor 660 ook nie wat voor jou ?
Daarmee kun je Rik lekker voor blijven
Geplaatst: di 09 jan, 2007 21:04
door cross-X-team
hahha ja ik zat er net ook aan te denken
Geplaatst: di 09 jan, 2007 21:05
door pieterquad
Ik heb ook een 660, ik vind dat je er goed mee kan crossen mits je het gevoel onder die knie hebt.
Als je een mooie en goeie raptor ziet zal ik het doen, maar das mijn mening.
pieter
Geplaatst: wo 10 jan, 2007 19:38
door Quad racer
SlOoT schreef:He Cross-X-team, is een Raptor 660 ook nie wat voor jou ?
Daarmee kun je Rik lekker voor blijven
hahah grapjas
Geplaatst: wo 10 jan, 2007 19:49
door vanpee jelle
ik heb ookeeen 660 met andere uitlaat (whithe brother) en dyno jet gaat als een speer zijn er tot nu toe geen een die me voorbij gaat
Geplaatst: wo 10 jan, 2007 20:03
door ICHE
Jelle,
Wij kunnen eigenlijk die test eens doen hé, op een mooie brede weg naast mekaar en dan...
ik met mijn standaard 400(heb alleen K&N luchtfilter), de resultaten zullen we hier dan neer schrijven. ook in herneming enzo...
Greetz ik zie u vlug weer dan