Pagina 2 van 4
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 16:00
				door Frank MB
				Als ik jou was en je wil rally's gaan rijden, doe het dan meteen goed, koop een grote tank en laat twee aluminium tanken lassen voor aan de achterkant van de quad net zoals dakar motors hebben. Misschien is dit ook wel te koop, maar dan zou je eens goed moeten zoeken.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 17:29
				door rudy
				Ik dacht het al dat er hier ooit is ene heeft gestaan die ook eens iets had gemaakt voor door afrika te trekken, en heb net de link terug gevonden.
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=8184
Alstublieft!
 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 17:31
				door Yamaha Grizzly 700
				hey, dat is quickly. die heeft pas nog een grote rit door de woestijn gedaan, op extreme 4x4 is zij ook nog actief. vraag daar eens, forum.extreme4x4.be
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:11
				door quadmanerik
				Is een mooie , maar wel zware oplossing, ik moet in spanje een actieradius hebben van 200/250 km hebben, weet niet hoeveel de DS lust,maar ik verwacht dat als ik 5 liter reserve mee kan nemen ik die km.ters wel kan halen.Heb ik in totaal 17 liter bij me voor 250 km. 

 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:16
				door pro hauler
				Bij een baanrit met mijn DS 650 is het verbruik rond de 6.5 à 7 liter. 

 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:19
				door Ralph
				De tank van IMS heeft een inhoud van bijna 19 liter.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:21
				door WJB#222
				6a7liter   oke maar hoe lang is die baan rit ?
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:32
				door quadmanerik
				Idd, vertaal het eens in 1 op ...km.
Ik hoop toch niet dat DS onder de 1 op 10 komt 
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 18:39
				door Steffen
				zal waarschijnlijk op 100 km bedoeld zijn
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 19:05
				door pro hauler
				sorry , is uiteraard per 100km
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 19:06
				door tointjuh
				banshee rijder schreef:@Yellow_Terror  doe jij dat maar eens dan mag jijmij zeggen hoeveel je over houd bij je eerste stop dat bijt door die flessen heen
dat is niet waar wat je zegt, als je A-merk flessen neemt (pepsi, Cocacola, fanta) komt die benzine er niet doorheen hoor.  wel door een plastic bekertje, maar die flessen zijn dik genoeg om het een dag vol te houden.
 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 19:26
				door mx jake
				je moet maar eens een dagje gaan rijden met een paar flessen in een rugtas
dan heb je de volgende dag niet zoveel zin meer
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 19:30
				door Ralph
				Met een IMS zou je in het ongunstigste geval (1 op 17) zo'n 270 kilometer kunnen rijden.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 20:21
				door WJB#222
				tointjuh schreef:banshee rijder schreef:@Yellow_Terror  doe jij dat maar eens dan mag jijmij zeggen hoeveel je over houd bij je eerste stop dat bijt door die flessen heen
dat is niet waar wat je zegt, als je A-merk flessen neemt (pepsi, Cocacola, fanta) komt die benzine er niet doorheen hoor.  wel door een plastic bekertje, maar die flessen zijn dik genoeg om het een dag vol te houden.
 
en ga jij maar met een fles in spanje rijden in de zomer  

 
			
					
				
				Geplaatst: do 11 jan, 2007 21:48
				door quadmanerik
				Ralph schreef:Met een IMS zou je in het ongunstigste geval (1 op 17) zo'n 270 kilometer kunnen rijden.
Maar haalt een ds 1 op 17 dan ? Ik zal in Spanje echt niet constant op de top of vol in toeren rijden.