goed product voor motorblok
WD-40 reinigt velgen, ontklemt vastgeroeste moeren, onderhoudt en houdt uw antenne gangbaar. WD-40 kruipt onder het vocht bij de ontsteking, houdt elektronische contacten schoon en geleidt niet. WD-40 zorgt voor glanzende chrome onderdelen, houdt sloten ijsvrij en verwijdert teer- en olievlekken alsook vuil van de carrosserie en kan nog véél meerFré schreef:probeer eens wat goeie ouwe arbeit
WD40 is het strafste wat ik gebruik.
WD-40 verdrijft vocht van elektrische onderdelen zoals accukabels, uit schakelkasten of van elektronische meetapparatuur. WD-40 maakt vastgeroeste schroeven, bouten, ventielen, antennes, draaidelen et cetera los. De zich vormende beschermlaag onderhoudt en beschermt ook velgen, chrome en andere metaaldelen tegen weersinvloeden, strooizout en kan nog véél meer!
WD-40 houdt bij tractoren en landbouwmachines vocht weg bij ontstekingen en bij de electronica. Kruipt onder en maakt het meest hardnekkige vuil los. WD-40 houdt bedieningshandels en stangen gangbaar. WD-40 reinigt vastzittende gereedschappen zoals bijvoorbeeld een kettingzaag en kan nog véél meer!
WD-40 smeert fietsonderdelen, kruipt onder oud vet en vuil op de ketting, reinigt velgen, verwijdert bij motoren moeiteloos remstof.
WD-40 verdrijft vocht van de ontsteking en onderhoudt sloten en verbindingen. WD-40 reinigt kruitresten van sportwapens, voorkomt roestvorming bij schaatsen, reinigt vishengels, voorkomt roest bij haken, tentharingen en kan nog véél meer!
WD-40 verdringt vocht en voorkomt kortsluiting, V-snaren blijven soepel en lopen rustiger, eventuele aanslag wordt verwijderd en de levensduur wordt verlengd. WD-40 smeert en reinigt kettingen en tandwielen, smeert en zorgt ervoor dat de draaidelen bewegelijk blijven. Bij het ver- en bewerken van aluminium worden door WD-40 de tijdens het verspanen vrij gekomen resten sneller verwijdert. Staalkabels worden gereinigd en blijven soepel en de levensduur wordt verlengd. Houdt vocht tegen bij elektrische apparaten en voorkomt corrosie. Wd-40 reinigt en smeert lagers en brengt ze weer in beweging
is denk ik ook wel goed spul
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
WD40 is een licht kerosinemengsel en tast je plastic niet aan. Het schijnt wel wat vettig na applicatie, maar dat is tijdelijk. Van zodra je het eraf wrijft en bvb met siliconespray erover gaat is de glans er terug. Maja voor plastic is siliconespray idd beter, maar dat reinigt nauwelijks. Ik denk bvb aan de afdruk van botten...
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
idd.. ik spuit WD40 ook overal op.. een tijdje geleden wou ik een stikker van mijn achterspatbord afhalen en spoot er wd 40 op.. en het werd er dof.. maar stikker was er wel af.. later gewoon goed gepoetst en je ziet niks meer van het doffe
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik zou WD40 niet op plastic gebruiken. Heb er slechte ervaringen mee, komt toch vlugger mat dan andere producten.
Mijn ervaringen :
1. Meeste vuil afspuiten met hogedrukreiniger, maar niet te hoog instellen qua druk
2. Inspuiten Denicol Bio Wash. Ik zou truckwash afraden, veel te agressief voor plastiek en dichtingen.
3. Motor laten droog draaien en indien mogelijke stukje op baan rijden om droog te rijden
4. Motor en frame inspuiten met WD40 als bescherming tegen roest en kuist achteraf beter
5. Als je plastiek wil laten blinken Denicol Glitter Spray gebruiken, minder agressief dan WD40
meer info op www.denicol.be
Mijn ervaringen :
1. Meeste vuil afspuiten met hogedrukreiniger, maar niet te hoog instellen qua druk
2. Inspuiten Denicol Bio Wash. Ik zou truckwash afraden, veel te agressief voor plastiek en dichtingen.
3. Motor laten droog draaien en indien mogelijke stukje op baan rijden om droog te rijden
4. Motor en frame inspuiten met WD40 als bescherming tegen roest en kuist achteraf beter
5. Als je plastiek wil laten blinken Denicol Glitter Spray gebruiken, minder agressief dan WD40
meer info op www.denicol.be
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team