Pagina 2 van 60
Geplaatst: di 23 jan, 2007 13:33
door Mika
Mooi projectje! Doe zo verder.
Bij een scooter blok is het idd zo dat je eens je gaat tunen je niet meer kan stoppen tot je alles hebt want anders loopt er altijd wel iets vast.
Heb zelf ook een opgedreven Aerox gehad dus ben wel benieuwd naar het resultaat.
Geplaatst: di 23 jan, 2007 19:09
door spoor!
kane schreef:dit is idd nog ni af ... nog succes
ps ik lees je project op scooterfreaks ook
daar had ik het idd ook al eens gelezen! echt een mooi project!
Geplaatst: di 23 jan, 2007 19:57
door RP
Mika schreef:Mooi projectje! Doe zo verder.
Bij een scooter blok is het idd zo dat je eens je gaat tunen je niet meer kan stoppen tot je alles hebt want anders loopt er altijd wel iets vast.
Heb zelf ook een opgedreven Aerox gehad dus ben wel benieuwd naar het resultaat.
Bedankt!
Ja idd, je blijft bezig aan zo'n ding...
@ spoor!:
Bedankt!
UPDATE !!
HOi HOi allemaal,
Ik had wat problemen met
de orginele ontsteking.
De motor maakte meer dan 10000
toeren, maar een oginele ontsteking
kan maar 10000 draaien.
Dus een nieuw onderdeeltje erbij:
HPI 2006 !!
yeah baby dat ziet er mooi uit...
Hierboven zie je dus:
- HPI binnenrotor
- HPI grondplaat
- HPI race bobine
- HPI race CDI unit
- HPI race ontsteking
- Buzetti gereedschap (om ontsteking af te stellen)
Toen de bestelling in de wacht stond was ik gelijk plannen
aan het maken voor m'n blok te spuiten.
Dus ik ging weer aan de slag, blok eraf en hoppa.
Pica's:
blokje even buitengelegd klaar om schoon te blazen met
compressor.
zo nu eerst even schoon blazen
Dan natuurlijk al het overtollige eraf strippen!
vario eruit gehaald...
de koppeling na klar ook...
start motor eraf halen...
slangetjes eraf halen...
ik heb ook m'n (orginele) ontesteking en oliepomp eraf gehaald en het natuurlijk netjes afgewerkt...
totaal plaatje...
dan alles afplakken klaar voor te spuiten...
spuitbussen aangeschaft...
hier staat hij al mooi in de primer
andere kant natuurlijk ook
gelijk m'n dekseltje ook meej gespoten in de primer
TIP:
Als je een nieuwe krukas wilt steken, kan je
de krukas het beste eerst in de vriezer leggen.
Dan krimpt hij, dan je carters verwarmen met een
gas branden en dan glijdt hij er zo in...
Geplaatst: do 25 jan, 2007 12:55
door RP
Geplaatst: do 25 jan, 2007 13:02
door Dubois
Mooi uitgewerkt projectje hoor en duidelijke foto's die je erbij gezet hebt!
Doe zo voort.
PS: ook meteen een waardering voor uw projectje gegeven...
Geplaatst: do 25 jan, 2007 18:49
door RP
Dubois schreef:Mooi uitgewerkt projectje hoor en duidelijke foto's die je erbij gezet hebt!
Doe zo voort.
PS: ook meteen een waardering voor uw projectje gegeven...
Bedankt!
Geplaatst: vr 26 jan, 2007 20:00
door RP
UPDATE !!
Zo, de HPI ontsteking is afgesteld op (iets minder dan) 5 mm voor dode punt.
Netjes erin gedaan en draadje aangesloten.
Cilinder erop geknald samen met de vario en koppeling.
Hieronder de foto's :
De HPI race ontsteking...
cilinder erop geknalt samen met de ontsteking...
Ondertussen ook de electrische ontsteking eraf gehaald,
anders paste de MHR 2000 niet...
Hier de MHR 2000 race vario en de
Delta Clutch met orgi koppelinghuis
Zo nu alles eronder zit moet ik eerst nog eve de sproeier afstellen.
In die
Delta Clutch zitten nu
gele veren omdat het wel nog een
beetje normaal moet blijven voor op straat te rijden.
Hieronder nog het resultaat van de gespoten binnen velgen zeg maar
Picca's :
Hier de binnenkant....
und de buitenkant...
Volgende updat ga ik het blok eronder knallen en dan kunnen we
blazen. Er komt ook nog een drift filmpje, dus dat wordt leuk.
Reacties kunnen hieronder geplaatst worden.
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 10:53
door RP
Heeeujj allemaal, een FILM verse update!
Ik heb m'n blok draaien gekregen, hij pruttelt nog wel een
beetje majah.
Ik weet ook niet of de ontsteking nou goed staat afgesteld.
Ik moet zoiezo nog m'n sproeier afstellen want hij pruttelt
als een gek.
We hebben de crossbanden erop gegooid en
toen gingen we een stukje driften op het gras.
eve de crossbanden erop gegooid...
En BLAZEN maar...
De mooie
grote versie,
voor snelle internetverbinding:
----> Quad Drift Film (groot) <----
De
versie voor degene met
telefoonlijn of slechte internet verbinding:
-----> Quad Drift Film (klein) <----
En reageren
mag alijd he...
En hier nog een intro'tje die ik gemaakt heb,
(voor de grap).
-----> 2007 intro Coming Soon <----
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 11:13
door cross-X-team
mooie filmpjes
en een mooie quad
ga zo door
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 11:20
door Quad racer
super mooi ding joh
nu alleen nog een filmpje hoe snel je kan optrekken
daar ben ik wel eens benieuwd naar
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 11:38
door RP
Bedankt!
En over die filmpjes,
er komen nog veel meer!
(ook met rechte stukken worden
gemaakt.)
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 15:56
door Mitchell
Zit niet zoveel power in als ik had verwacht. Volgens mij staat die ook niet best afgesteld.
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 19:05
door RP
Mitchell schreef:Zit niet zoveel power in als ik had verwacht. Volgens mij staat die ook niet best afgesteld.
nee, toen stond hij slecht afgesteld.
Maar hij heeft nu zoiezo niet zo veel
power, door de uitlaat.
er is maar 1 uitlaat voor beschikbaar
en dat is die technigas auspoef.
Maar daar komt nog verandering in hoor...
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 20:28
door Quad racer
misschien moet je er een op maat laten maken
valt best mee qua kosten
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 22:11
door spoor!
vann mij heb je ook een + punt gekregen echt een heel mooi project! erg duidelijk! zelfs nog tips! alleen over ik zou ipv van die gasbrander de verwarming gebruiken! met de gasbrander heb je kans dat je hem gewoon teveel vervormt! ga zo door!